Gå til innhold

Hvordan er Lord Of The Rings Online?


Anbefalte innlegg

EDIT: Sjekka events: http://www.lotro-europe.com/events.php

8680401[/snapback]

Dette blir artig, selv om jeg mistenker at det vil være fra 21:00 på Laurelin her til lands, ikke 20:00, noe som passer meg utmerket. ;)

 

Men jeg foreslår at du lager en egen tråd på dette. Det som angår eventet har ikke så mye med topic i denne tråden å gjøre, dessuten blir det lettere å se hvem som kommer og hvor de skal være. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Buddycode mottatt! Takker Fornax!

 

 

Mesteparten av mine eiendeler og gold er donert til guilden min i WoW.

WoW konto er også nå kansellert.

 

Ikveld skal jeg spille LOTRO på Laurelin, siden det bare kommer gode ord om folk derfra.

 

Rundt ca. 1730 dukker det nok opp en hobbit hunter tenker jeg! :dribble:

 

edit: weeeee! "Your subscription to LOTRO has been created successfully."

 

DarkSheer

Endret av DarkSheer
Lenke til kommentar
Boogieman,23/05-2007 : 10:55]
Var rundt om i hele Oslo i går for og finne det, men fant det ingen steder..

 

Eneste jeg ikke rakk innom var Spiderman, kom 10 min forsent dit..

 

 

Så, lureste er og bestille fra nett? Eller vet noen om et sted de har det i Asker\Bærum\Oslo området?

 

ME WANNA PLAY!

8678405[/snapback]

Jeg kjøpte mitt for 2 dager siden på EBGames på Strømmen Storsenter.. Så ut til at de hadde mange igjen..

8678920[/snapback]

 

 

 

hvor mye betalte du?

8679160[/snapback]

Betalte vel 450kr for spillet eller noe.. husker ikke helt hva jeg betalte for å være helt ærlig.. :p var bare glad for at de hadde det, så jeg dro bare kortet med glede :p

Lenke til kommentar
Når jeg kjøpte det i Bergen så var jeg innom alle elektronikk kjedene og ingen av de hadde fått det inn. Kun EB Games og Spaceworld hadde det. Aner ikke hvorfor det har tatt så lang tid å få det i hyllene på Elkjøp og slike steder.

8682315[/snapback]

 

Hvor er EB Games i bergen, og hvilken spaceworld var du på? Har surra rundt i nesten alle butikkene i Bergen i dag :ph34r: , uten å finne noen som har spillet :no:

Lenke til kommentar
Hvor er EB Games i bergen, og hvilken spaceworld var du på? Har surra rundt i nesten alle butikkene i Bergen i dag :ph34r: , uten å finne noen som har spillet :no:

8683855[/snapback]

 

På Lagunen, både EBGames og Spaceworld der hadde det for en uke siden. Om de har det nå er en helt annen sak...

Lenke til kommentar

Et stort minus til Lotro:

 

Det tar forferdelig lang til å levle etter level 30.

Tror jeg gjorde en hel haug med gule quests i dag og klarte ikke nå level 33...dette inklusive rested, jeg er en casual player og det er rett og slett demoraliserende å se at man er på samme level i mange dager.

 

det er mange solo quester, men for mange av de gir lite mening, nå har jeg spilt dette siden betaen så kan hende jeg bare har spilt meg lei. Tingen er at det er litt for mye finn ut ditt og datt dra dit (helst på andre siden av verden) når jeg kommer dit er belønningen drit og Xp'en er så liten at jeg kjenner at jeg bare blir sint inni meg.

 

Nok et mmo som ikke tar nok hensyn til folk som kjører solo, hadde jeg hatt fellowship hver gang jeg logget på så hadde nok jeg også hatt en mye høyere level enn det jeg har nå, men nå skal det sies at Lotro har tatt mye mer hensyn til lonewolfs enn det mange andre har.

Lenke til kommentar

Har nådd lvl15, mener begynne å bli en smule lei combat systemet, har ca 10 skills men synes de er _veldig_ lite variert. Gjør skade, og en bitteliten bonus av et eller annet slag, that's it. Har et par andre skills, men i en fight så kan jeg nesten trykke på knapper i blinde og allikevel klare det lett. Spiller for så vidt minstrel, noen som har forslag til klasse med litt mer variasjon?

Lenke til kommentar
Har nådd lvl15, mener begynne å bli en smule lei combat systemet, har ca 10 skills men synes de er _veldig_ lite variert. Gjør skade, og en bitteliten bonus av et eller annet slag, that's it. Har et par andre skills, men i en fight så kan jeg nesten trykke på knapper i blinde og allikevel klare det lett. Spiller for så vidt minstrel, noen som har forslag til klasse med litt mer variasjon?

8684978[/snapback]

 

Jeg er Lore-Master og opplever det samme... er for lite variasjon... :no:

Lenke til kommentar

Nå er vel ikke minstrel og lore-master ment å være så veldig spektakulære i forhold til å gjøre skade. Jeg tror dere vil få nok av utfordringer når dere kommer litt lenger opp i level. Samt at evnene deres blir veldig viktige for å holde fellowships i live.

 

Ellers er LOTRO er veldig lett rundt level 15. Slapp av, det blir mye vanskeligere etterhvert. Føles ikke like lett nå som jeg er level 21 i Lone-Lands som det gjorde da jeg tøffet rundt i skogene og var kongen på haugen i Ered Luin rundt level 15...

Lenke til kommentar
Apropos level 15: Jeg har ikke spesielt lyst til å gjøre quest i bree-lands. Finnes det gode alternativer for min level?

8685204[/snapback]

Hmm, det er forsåvidt Bree-lands som er det beste området når du er på det nivået da. North-Downs og Lone-lands blir for vanskelige, og Ered Luin og The Shire blir for lett. Ingenting i veien for at du gjør alle quests i The Shire om du vil, men XP-uttellingen er ikke så bra.

 

Men hva er galt med quests i Bree-lands? Det er mange spennende quests å gjøre der, spesielt i Old Forest og Barrow-Downs. Du trenger ikke bry deg med low-level questene i Bree da, ta det som er level 10 og oppover... Dessuten er epic-questene i Bree-lands absolutt verdt å ha med seg. :)

Lenke til kommentar
På en måte skulle jeg ønske levling på low lvl gikk litt raskere. Men kommer til å bli gøy med instances, healingen jeg har gjort så langt har vært moro så jeg håper at det kan hjelpe på litt. Når er første instance igjen, 20+?

8685205[/snapback]

Vel, det er stadig vekk små instanser i epic quests, men ja, så vidt jeg vet er den første instansen Great Barrows, og den prøver man seg gjerne på level 23 og oppover. Helt avhengig av et komplett fellowship med forskjellige klasser der.

Lenke til kommentar
Men hva er galt med quests i Bree-lands? Det er mange spennende quests å gjøre der, spesielt i Old Forest og Barrow-Downs. Du trenger ikke bry deg med low-level questene i Bree da, ta det som er level 10 og oppover... Dessuten er epic-questene i Bree-lands absolutt verdt å ha med seg. :)

8685443[/snapback]

 

Syns de var ganske uoversiktlige i forhold til de i Ered Luin. Kanskje jeg burde gi dem en ny sjanse da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...