frode_20 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hei. Har en Yamaha TZR 92 model 125cc, og den er ganske så slapp. Har ikke trimmet den på noen måte, bare blomben i svanehalsen. Tipper at det var den forrrige eieren som gjorde det, og da når jeg begynte å kjøre den, knakk svanehalsen, så nå har jeg sveiset den, men den er ganske full me småe hull, og den bråker for mye, dermed skal jeg skifte den ut, noen som har et bra forslag til et effektannlegg? evt. annet trimmutstyr? Og hvis ja: hvem ? Prøver meg litt fram på google, men finner bare litt useriøse ting. På forhånd : Takk Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Mc-deler tror jeg nesten skal ha et gianelli effektanlegg ? Mer trim : Større gasser, effektpotte, evnt borring , porting, sylinder bytte hvis mulig, drev.. Prøv MC-deler, har de ikke deler , så send mail og spør om de kan fikse deg ei effektpotte Lenke til kommentar
frode_20 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 takk for hjelpa, skal prøve på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå