Scotty Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Hei. Har nettopp formatert pcen. Og startet med å installere chipset driverne på hovedkortet, bl.a. lyd driverne. Deretter restartet jeg, for så å installere driverne på Sound Blaster XtremeMusic lydkortet. Men jeg får ikke noe lyd. Hva kan være skylden? Når jeg har hodesettet og høytalerne koblet til lydporten på hovedkortet, får jeg en ufattelig lav lyd, kan såvidt høre noe, men det er lyd. Har jeg det koblet til lydkortet er det overhodet ingen lyd. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Takker for hjelp. Endret 28. april 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Gå inn i programvaren for lydkortet og juster hvilken utlinje du skal bruke/sett den til å bruke 2 kanaler/høyttalere. Og btw: deaktiver lydkortet på hk i bios, så slipper du forvirringer. Endret 28. april 2007 av Slettet+9812398713 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Står på 2.1 fra før. Hva annet kan gjøres? Endret 28. april 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Har nå avinstallert og reinstallert all form for lyddrivere. Men det fungerer fremdeles ikke. Hva kan være feilen? Se vedlegg. Hva er dette? Har googlet litt, og installert driverne fra Asus(hk'et) sin hjemmeside, men ser ikke ut som at det har hjulpet. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Ingen som kan hjelpe? Det haster veldig! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Først og fremst gjør som noadmin sier, deaktiver det innebygde lydkortet i BIOS. (ser raskt på bildet at du har 2stk lydkort og begge er på) Så installerer du lyddrivere KUN til Sond blaster kortet.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Ok, tror jeg har deaktivert riktig i BIOS nå. Så det er bare driverne til lydkortet som er installert nå. Jeg får lyd nå, men det er ufattelig lavt! Er akkurat så jeg hører lyden. System volume og alt står på fullt. Hva kan gjøres? Takk. EDIT: Bytta ut hodesettet med anlegget, og nå får jeg vanlig lyd! Så jeg får bare gi faen i hodesettet, hehe. Takk for hjelpen karer. Endret 29. april 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå