SnittLeif Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har planer om å bygge meg ny pc i løpet av året, i og med at jeg får igjen 7500 på skatten og får rundt 10k i feriepenger. Jeg vil ha en pc jeg kan bruke til spill og samtidig ha støtte for å muligens drive med litt musikk.. Har planer om å kjøpe et brukbart, men ikke superdupert, lydkort med støtte for ASIO-drivere Det jeg da lurer på er hva slags socket er det jeg bør gå for? Takk -SnittLeif Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har planer om å bygge meg ny pc i løpet av året, i og med at jeg får igjen 7500 på skatten og får rundt 10k i feriepenger. Jeg vil ha en pc jeg kan bruke til spill og samtidig ha støtte for å muligens drive med litt musikk.. Har planer om å kjøpe et brukbart, men ikke superdupert, lydkort med støtte for ASIO-drivere Det jeg da lurer på er hva slags socket er det jeg bør gå for? Takk -SnittLeif 8494643[/snapback] Intel = LGA775 AMD = AM2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Intel = LGA775 AMD = AM2 8494732[/snapback] Takketakk.. Vært ute av gamet i noen år nå, og da vet man plutselig ingenting lenger Hva er forskjellene, fordeler og ulemper ved disse to? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Intel = LGA775 AMD = AM2 8494732[/snapback] Takketakk.. Vært ute av gamet i noen år nå, og da vet man plutselig ingenting lenger Hva er forskjellene, fordeler og ulemper ved disse to? 8494764[/snapback] kjører du med Intel's 775 socket så kjører du også mest sannsynlig på med Intel's flerkjernede processorer. alså Core 2 Duo E6400, E6600 osv. osv. Det jeg prøver å komme fram til er at Intel's processore er de kraftigste på markedet i dag Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 kjører du med Intel's 775 socket så kjører du også mest sannsynlig på med Intel's flerkjernede processorer. alså Core 2 Duo E6400, E6600 osv. osv. Det jeg prøver å komme fram til er at Intel's processore er de kraftigste på markedet i dag 8494825[/snapback] Har hittil bare hatt AMD-prosessorer, med untak av min første (en 386 ), men jeg begynner sterkt å vurdere denne 775'n.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå