Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kvinner og deres rett!

Anbefalte innlegg

Dette er en smule OT, men det er jo en del jenter som bruker menssmerter og slike ting som en grunn til å oppføre seg helt jævlig! Det synes jeg er provoserende, man ødelegger bare ikke humøret til dem rundt seg, men det blir da ikke noe bedre når man går rundt og er sur?!

For et par dager siden satt ei jente i klassen min på dassen og skreik for at hun hadde menssmerter... Det skjønner jeg bare ikke

8500295[/snapback]

Du vet tydeligvis ikke hvor vondt mensensmerter kan være.. Du er velkommen til å utale deg om disse smertene så snart som du har hatt mensen..

Jeg forsvarer ikke at noen jenter bruker det som en undskyldning.. men Det kan være Jæ**** vondt.. så hvis hun satt å skreik på dassen så har hun kanskje hatt det vondt da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, kan jo dra ifram et eksempel, så kanskje det blir litt klarere (:

Ei jente jeg prata med for en stund tilbake, da hun var tolv år, hadde vært på skola. Helt vanlig dag stort sett, før en gutt tok seg friheten til å begynne beføle og klemme på rumpa hennes. Hu, ikke veldig gla for akkurat dette, snudde seg rundt og spørte hva faen han trodde han dreiv med, hvor han da følger opp med å ta a på puppen. Hu slo til han, rett og slett, og ville ikke akseptere at han skulle få lov til å oppføre seg sånn.

En kvinnelig lærer observerte dette og sendte henne (ja, henne!) til rektor fordi hu var voldelig mot en klassekamerat.

Gutten kunne jo selvfølgelig ikke noe for dette, må skjønne. Han var jo bare en gutt med masse hormoner!

"Det er bare sånn gutter er"

Lenke til kommentar
Men skal vi bare se på kvinners idiotiske "rettigheter"?

8500515[/snapback]

I denne tråden er det det som er tema.

Syns dere ikke den mannlige kjønn har tatt seg noen friheter óg? Dere blir i hvert fall servert de på et fat.

8500515[/snapback]

Det er jo sikkert et tema som går an å diskutere. Du kan jo starte en tråd om dette hvis du har lyst. Evt. du kan prøve å overtale trådstarter til å omformulere førsteposten og tittelen så vi kan diskutere begge deler her.

Lenke til kommentar
Vel, kan jo dra ifram et eksempel, så kanskje det blir litt klarere (:

Ei jente jeg prata med for en stund tilbake, da hun var tolv år, hadde vært på skola. Helt vanlig dag stort sett, før en gutt tok seg friheten til å begynne beføle og klemme på rumpa hennes. Hu, ikke veldig gla for akkurat dette, snudde seg rundt og spørte hva faen han trodde han dreiv med, hvor han da følger opp med å ta a på puppen. Hu slo til han, rett og slett, og ville ikke akseptere at han skulle få lov til å oppføre seg sånn.

En kvinnelig lærer observerte dette og sendte henne (ja, henne!) til rektor fordi hu var voldelig mot en klassekamerat.

Gutten kunne jo selvfølgelig ikke noe for dette, må skjønne. Han var jo bare en gutt med masse hormoner!

8500829[/snapback]

Vel, ville ikke akkurat sagt at det å bruke en tolv åring som eksempel i argumentet ditt var særlig saklig men... er ikke akkurat noe som er utrolig aktuelt :D

Endret av Rubymj
Lenke til kommentar
Vel, ville ikke akkurat sagt at det å bruke en tolv åring som eksempel i argumentet ditt var særlig saklig men... er ikke akkurat noe som er utrolig aktuelt :D

8500862[/snapback]

Som sagt, det var et eksempel. Virkelig, sådan.

Og jeg lurer på om det er ei eneste jente som ikke har opplevd noe lignende.

Det som er sjelden, er vel at jenta tar igjen, de fleste tror vel at de må holde ut med det for at resten av klassen skal like de.

Lenke til kommentar

8500829[/snapback]

Hehe.. konge eksempel..

Så hvis dere skal få være griser må vi få lov til å kjefte når vi føler får det :)

8500862[/snapback]

Hvorfor er ikke det saklig da?

Du skjønte jo godt hva hun mente.. og det kan jo godt være det er 12åring som er en kåt jævel får alt du vet.. :yes:

Lenke til kommentar

Så du mener at en kåt liten 12 åring går under definasjonen Mann?

Hadde derimot vært en 30 åring som hadde gjort noe sånt på en helt tilfeldig kvinne i dag da tviler jeg på at purken hadde sagt: Unnskyld frue, men vi lar vedkommede gå! Du vet..gutter er gutter :thumbup:

EDIT: Og det er ikke sånn at alle gutter er så klåfingra heller ;) Er nok flere jenter som gir sånne unnskyldninger enn gutter som klår!

Endret av Rubymj
Lenke til kommentar
Kunne du ikke bare ta poenget da..

Det er det samme som "menn" i fylla.. Det er alt får mange som sier at det er bare sånn som dere er.. At dere klår, og bryr dere fint lite om jenta liker det eller ikke..

8500963[/snapback]

Unnskyld, klarer ikke helt å dra tråder mellom en tolv åring og en full mann :/

Men nå ble det litt Off topic!

Lenke til kommentar
Så du mener at en kåt liten 12 åring går under definasjonen Mann?

8500931[/snapback]

Nei, det har jeg ikke sagt. Det var et eksempel, men jeg kan jo dra det lengre; Puberteten er vel hovedsaklig da et menneske vokser og former sin egen personlighet mest. Når gutter går igjennom puberteten og får høre at "Det er helt greit at du tar det friheter når det gjelder jenters kropper, du er jo GUTT", hva tror du det gjør med de?

Eller hva med kvinner som har blitt voldtatt av egen partner?

Han hadde jo -rett- på sex. Hu skulle aldri ha oppført seg som hun gjorde!

Og det er ikke sånn at alle gutter er så klåfingra heller ;) Er nok flere jenter som gir sånne unnskyldninger enn gutter som klår!

8500931[/snapback]

Jeg håper du kødder?

Edit: Det er kvinners egen skyld at de blir voldtatt. De har for korte skjørt på seg. De flørter for mye. De har for stor utringning. Ikke menn sin skyld at de ikke klarer styre seg. De er jo menn, og kvinner må slutte å friste de.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...