Bruker-93156 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Etter å ha lest mye av diskusjonene rundt jenter, forrhold, opplevd situasjoner i virkeligheten, hvor jentene unnskylder seg med at det er bare slik jenter er, lev med det! Det er da slettes ikke slik. Det passer kun til prat om mensen, og ikke til oppførsel. Når man diskuterer rundt en sak, og gjerne noe med hvordan en jente har oppført seg, så kommer en eller annen bruker inn (Som selvfølgelig er jente) å sier at slik er de å slik må man bare finne seg i! Det blir jeg så irritert over. Siden de er jenter så har de liksom rett til å være slik. Jeg vet om mange jenter som er motsatt, og ikke bruker dette som en forbanna dårlig unnskyldning. Å dere andre tenker bare; Ja slik er det vel. Nei, det er ikke slik, og jeg syns at vi skal ta fatt i dette problemet. For ja det har blitt et problem, sterkt tydlig i min klasse. En jente er sur fordi en eller annen har slengt falskheter om henne under en fest, så da gir det henne full rett til å behandle sidemannen (Enkelte ganger jeg) skikkelig dårlig. Lar alt gå utover noen andre, og når de har roet seg ned, og man spør dem hvorfor de var så jævlige, da svarer de bare at de var så forbanna, og at jeg burde ha skjønt det, og ikke brydd meg om det hun sa. Noen flere som føler det samme. Syns jeg er litt alene. Mod: Om dere flytter denne på grunn av feilposting, send en pm, slik at jeg kan følge med der den settes, da dette begynner å gjøre meg pissed! Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Føler meg enig i mye av det du sier, har noen i klassen som oppfører seg dumt og slenger dritt, men hvis du prøve og ta igjen og være litt frekk tilbake da blir du syndebokk nummer en. jeg skjønner det ikke de kan kalle meg hva som helst, lage bråk og mobbe men med en gang en gutt sier noe tilbake blir det bråk. og jeg sier ikke dette om alle av det motsatte kjønn, dette er bare de verste. tåler rett og slett ikke den generaliseringen at jenter skal få lov til og slenge så mye dritt og frekkheter de vil og ikke tåle og få noen tilbake Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Føler meg enig i mye av det du sier, har noen i klassen som oppfører seg dumt og slenger dritt, men hvis du prøve og ta igjen og være litt frekk tilbake da blir du syndebokk nummer en. 8494881[/snapback] Tell me all about it , går i en ren jente klasse... Er som om du er et ende ledd... Du er en del av gjengen, men alikvel ikke en del av gjengen. De er enkelte ting man som gutt ikke får vite, selvom de som jenter kan spøre meg om _alt_ og jeg svarer velvillig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det er et slit ja. Har ofte blitt sånn at jeg skjønner når folk er sure, så da abre stenger jeg alt de sier ute.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Enig. Kvinner kan være veldig skrudde og lukkede. Noen er det rett og slett umulig å komme igjennom til. De tror hard to get funker, men det er så sinnsykt irriterende og ødeleggende for følelsene til den personen. Lenke til kommentar
schoolbus1337 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Det verste er når de sier ên ting og mener en annen.... har analysert det på 100 forskjellige måter, ser ingen logikk eller normalitet i det :\ men jeg skjønner hva du mener, jenter er, og vil alltid være et mysterium for oss gutter.... vedder på at de har en helt syyyyk egen verden som ikke vi aner eksisterer. manipulative skapninger :\ Endret 29. april 2007 av schoolbus1337 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Btw, ingen sier det bedre enn Pondus. "Kvinner og menn er to vidt forskjellige ting. Det blir som en trehjulssykkel mot en romfergie. En enkel og grei konstruksjon, mot et absurd komplisert maskineri som titt og ofte eksploderer." Lenke til kommentar
schoolbus1337 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Btw, ingen sier det bedre enn Pondus. "Kvinner og menn er to vidt forskjellige ting. Det blir som en trehjulssykkel mot en romfergie. En enkel og grei konstruksjon, mot et absurd komplisert maskineri som titt og ofte eksploderer." 8495366[/snapback] haha bra sagt. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Syns jenter burde få lov å unnskylde seg med at de er jenter. Skader ikke meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Syns jenter burde få lov å unnskylde seg med at de er jenter. Skader ikke meg. 8495836[/snapback] Da har du ikke virkelig opplevd det enda.... EDIT: leif Endret 29. april 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 jeg har ryddet bort litt off topic. hold dere til topic gutter og jenter. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Når jenter begynner å bli gretne er det ganske lett å bare switche over til å kun møte dem med rasjonelle argumenter og spørre dem hvorfor begrunnelsen "det bare er sånn" er gyldig. Enten går de sin vei, eller så begynner de å oppføre seg normalt igjen innen noen minutter (uten en unnskyldning såklart). Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Etter at jeg starta på videregående har jeg ikke opplevd det, men det er kanskje for at jentevennene mine er så kule Da jeg gikk i tiende derimot vikk jeg kjenne det. Min rival, men partner var ei jente som heter Malin. Vi var de to som alltid var muntlig aktive, og hadde våre meninger om alt som ble tatt opp på skola. Jeg likte Malin, hun var ikke en dum blondie som mange av de andre jentene var, men noen ganger oppførte hun seg som et helvete. Jeg skjønte jo selvfølgelig ikke noe av det og spurte hva det var og om det var noe jeg hadde gjort! Da slengte hun alltid en stygg kommentar i trynet mitt og gikk et annet sted og var sur... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Jeg husker en gang. Jeg hadde fortalt to jenter i klassen at jeg hadde drekki, men at jeg ikke ville at noen skulle vite det for vi har noen i klassen som ringer til andre foreldre å forteller dem ting. Så hadde ei jente i klassen kommet å spurt meg om dette, ei som jeg ikke hadde sagt det til. Da spurte jeg henne hvor hun fikk vite det, og sa at det var ei i klassen (Som var uvenner med henne.) Hun sa at jeg ikke måtte si det til henne, å spørre hvorfor hun hadde sagt dte vidre, men jeg ville jo vite hvorfor, det var jo min sak. Så jeg konfronterte henne, men hun hadde ikke sagt noe, å da jeg sa hvem som hadde sagt at det var henne så gikk hun bort for å snakke med henne. Da kom hun andra tilbake og var driitsur på meg, å sa, jeg siterer: Hvorfor i helvette sa du at jeg hadde sagt det, når jeg sa at du ikke måtte. Jeg kan faen ikke stole på deg mer, taper! Hvorfor i helvette var hun sur på meg, hun hadde jo lygd til meg da, det var jeg som skulle være sur på henne. Så jeg gikk bort til henne igjen og da tok hun bare å stappa fingrene i ørene å sa "LALALALALALALALA" samtidlig som hun gikk. Hadde det ikke vært for at hun var jente hadde jeg slått henne ned, der og da! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg ser egentlig ikke poenget med hele tråden her. Klage på jenter som oppfører seg idiotisk? Hvorfor skal man skylde deg på kjønn, og ikke personlighet? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg ser egentlig ikke poenget med hele tråden her. Klage på jenter som oppfører seg idiotisk? Hvorfor skal man skylde deg på kjønn, og ikke personlighet? 8499562[/snapback] Fordi jenter i bunn og grunn har de samme merkverdige tendensene. Rart, egentlig. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg ser egentlig ikke poenget med hele tråden her. Klage på jenter som oppfører seg idiotisk? Hvorfor skal man skylde deg på kjønn, og ikke personlighet? 8499562[/snapback] Les førsteposten litt grundigere. Det er vel nettop det som er litt av temaet i denne tråden. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hehe.. jeg må si jeg syns no dere er litt søte jeg da.. Det var da og en ting å fundere over.. men jeg skjønner at dere er frustrert.. men beklageligvis har jeg ingen svar til dere.. jeg aner rett og slett ikke hvorfor mange jenter er sånn.. Lurer egentlig liker mye som dere Så hvis noen faktisk vet dette så skriv ut Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Dette er en smule OT, men det er jo en del jenter som bruker menssmerter og slike ting som en grunn til å oppføre seg helt jævlig! Det synes jeg er provoserende, man ødelegger bare ikke humøret til dem rundt seg, men det blir da ikke noe bedre når man går rundt og er sur?! For et par dager siden satt ei jente i klassen min på dassen og skreik for at hun hadde menssmerter... Det skjønner jeg bare ikke Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Les førsteposten litt grundigere. Det er vel nettop det som er litt av temaet i denne tråden. 8499657[/snapback] Fordi jenter i bunn og grunn har de samme merkverdige tendensene. Rart, egentlig. 8499609[/snapback] Ang mensensmerter; Ja, det kan være et helvete. Jeg har rett og slett kollapsa flere ganger og enkelte ganger er det akkurat som om noen prøver dra ut livmora med en rusten tang, elns. Skal også nevnes at jeg aldri har sitti og skriki pga det. Og mens man også er inne på mensen + sure jenter. PMS finnes faktisk, noen er vel værre angrepet enn andre. Men skal vi bare se på kvinners idiotiske "rettigheter"? Syns dere ikke den mannlige kjønn har tatt seg noen friheter óg? Dere blir i hvert fall servert de på et fat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå