Gå til innhold

MSN lukker seg av seg selv

Anbefalte innlegg

Hei

Ganske mange ganger daglig kommer det opp en feilmelding angående msn. Det er en feilmelding av den typen der man kan "sende" eller "ikke sende" melding om problemet, og msn'en lukker seg.

Jeg har avinstalert MSN, lastet ned ny versjon og lagt den inn. Men problemet er der fortsatt... :hmm:

Er det noen som har samme problem, eller som kan komme med et forslag om hva mer jeg kan gjøre for å bli kvitt problemet??

Takker for alle svar på forhånd...

(EDIT: endring av emnetittel)

Endret av helto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg sier ikke stort om det, men det er fordi jeg ikke vet så mye om det heller...plutselig en dag så begynte meldinga å komme opp, uten at jeg vet hvorfor...men jeg tror jeg har funnet ut at msn'en som regel lukker seg når maskina har litt mye å jobbe med og cpu'en er høy...

kan jo også si at jeg har windows xp homeedition og at msn-versjonen er windows live messenger

EDIT: har funnet ut en ting til, og det er at msnikonet "formerer" seg i systemstatusfeltet. Sånn som her har det blitt 2 av dem, og noen ganger er det fler av dem også. Litt etter at denne "formeringen" har skjedd, så kommer den feilmeldingen opp...

i233311672_38715_4.jpg

noen som kan hjelpe meg med problemet??

Endret av helto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...