L.. Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg spør ikke for oss i The eXperience crew men jeg som privat person. Hvem eller hva vil dere se på Messeområdet? Sefølgelig vil dere vel se diverse spill produsenter eks Funcom kanskje? De kommer snart med Online spillet Age of Conan. Hadde vel vært litt tøft om de kom der? Personlig har jeg litt lyst til å vist litt frem fra mitt daglig liv som elektriker. Eks om vi hadde fått noen til å vise frem litt Smart House? Jeg syns det er dritt tøft med alt man kan f.eks styre med pc, fjernkontroll osv. Lys effekter. Hva med å slå av/på lys, varme osv fra en PDA?? Det er fullt mulig. Viste du det? Hva om jeg maste litt på noen av de vi kjøper utstyr fra. Bare se på dette. En 10'er til de som kan gjette hva dette er. Her er mer fansy. Som sagt Hva Er Din Drøm? Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 En 10'er til de som kan gjette hva dette er. en røyk detector? Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 vel. Nyheter? Kjølere fra ASUS? diverse andre produsenter. masse:P Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 - Funcom som reklamerer for AoC! Kunne vinne limited/collectros edition, beta-teste spillet på dems PC'er osv. - MASSE hardware, og mulighet til å vinne litt^^ Blir jo NM i OC også - Hadde også vært kult med noe sport ting, eks innebandy, binge fotball, 2on2 volleyball på halv-liten bane elns:p Med konkurranse seff Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Funcom med foredrag/conan-pcr er ett must! Microsoft med Xbox-360 og Sony med PS3 hadde også vært gøy. Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 jeg vil se wet t-shirt kompo! :DD:D:D:D Lenke til kommentar
L.. Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 jeg vil se wet t-shirt kompo! :DD:D:D:D 8518672[/snapback] Jeg vet ikke helt jeg. 2-3 stk litt små lubbne nerder i våte t-skjorter blir liksom ikke helt det samme. Lenke til kommentar
lolole- Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 jeg ville gjerne sett: xbox360, ps3,wii med nye spill og hele pakka (sånn at man kan prøve spille også) jeg vil se utstilling om nye mobiltelefoner og annent elektriske duppeditter Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 jeg vil se wet t-shirt kompo! :DD:D:D:D 8518672[/snapback] Jeg vet ikke helt jeg. 2-3 stk litt små lubbne nerder i våte t-skjorter blir liksom ikke helt det samme. 8520122[/snapback] var jo noen pene jenter på hw-lan '06 da. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Og det var mange som lignet på jenter. ^^ Husker jeg lå og halvssov mens jeg så på den fantastiske rompa som stakk ut av dyna, studerte nøye og vel og tenkte mitt. Helt til mennesket våkner og det viser seg å være en 14år gammel Bærumsgutt. Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jo! Vil gjerne se en Guitar hero konkurranse! Gjerrne med ekstra poeng for stil/hvor bra du rocker:p Også kanskje få teste Guitar Hero 3 som skal komme ut i siste kvartal av '07. Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Og det var mange som lignet på jenter. ^^Husker jeg lå og halvssov mens jeg så på den fantastiske rompa som stakk ut av dyna, studerte nøye og vel og tenkte mitt. Helt til mennesket våkner og det viser seg å være en 14år gammel Bærumsgutt. 8575251[/snapback] nedtur. men nok offtopic. vil se.. hmm.. kanskje forsvaret vil ha en stand? hadde vært fint med funcom, opera og de store program gutta. Endret 9. mai 2007 av YellowFellow Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg vil gjerne se Funcom's stand. Er det noen som har en fullstendig liste på hvem som skal ha standerpå The eXperience? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Vet ikke om jeg tar det her på riktig sted, men det hadde vært tøft å hatt invitert det meste av webshopper og lignende og stilt dem på en lang rekke. Kanskje vi kunne vært så heldige og fått priskrig mellom dem Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 siden det ikke blir noe Both-babes på E3 i år så håper jeg det blir masse both-babes på The Experience men for å være lit alvorlig så synes jeg Funcom stand høres veldig kult ut. kanskje Massive stand også. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 gief Fubar i wet-tshirt plx Lenke til kommentar
L.. Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 gief Fubar i wet-tshirt plx 8991592[/snapback] Vel øhhh han har vel noe man øhhh kan kalle pupper? Men det er ikke helt det jeg så for meg da. PS. Jeg har notert meg at Fubar sine livaktene skal holde et øye med deg Silo. Tror Fubar sliter nok i dag som det er. Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ville vært morsomt hvis dere hadde satt opp en skikkelig gamer-rigg og satt opp et eller annet DX10 spill så vi kunne fått sett hvordan det er, og kanskje prøve litt? Køl på 8800 ultra i sli elns og skaff Apple Cinema HD 30" og vis litt ekte gaming Evt film.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg