Ikkeibruk Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Hei. Jeg holder på med et brukerundersøkelses prosjekt, hvor jeg kom opp med en genial ide. Derfor vil jeg høre om detter er mulig, og hva som trengs for å få prosjektet realisert. Ideen lyder slik: Jeg vil lage et tråløst nettverk fra selve PCen/MACen(MacBook), som sender signaler til andre PCer med tråløst kort. De skal ha muligheten å koble seg opp på tråløstnettverket uten passord. Når de er på tråløse nettverket skal de kun ha murlighet til å svare på brukerundersøkelsen i fra KUN nettleseren. Så, hvordan skal jeg fikkse den delen med nettverk og slik? Jeg har et tråløst kort på PCen. Endret 28. april 2007 av mr.henka Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Har du testet Linspot? Jeg er ikke helt sikker på at det programmet gjør det du vil, men jeg tror det (blant annet)... Endret 28. april 2007 av Nichlas Lenke til kommentar
Ikkeibruk Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Ikke akkurat hva jeg søker etter... Linspot deler du tråløsen din med andre, men jeg vil at det er bare ei fil .php som skal deles med resten av hvereden. Har webserver på MAcbooken md php og mysql Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ja, men skulle da tro at Linspot er slik at man kommer til en bestemt innloggingsside, og den siden kan man vel bytte til hva man vil. Er jo bare å deaktivere det du ikke trenger... Lenke til kommentar
Ikkeibruk Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Er du sikker på at det går? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Som jeg skrev, så er jeg ikke sikker, men tror og regner med at det går. Er jo bare å teste, og det verste som kan skje er at du sløser fem minutter. Lenke til kommentar
Ikkeibruk Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Det gåkke ann å bruke Linspot, siden jeg må være koblet internett med kabel! Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå