Khaffner Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Spørsmål #1: Når jeg fikk min mistral igår la jeg merke til at det ikke fins noen bensinmåler på atv'en. Får man kjøpt det seperat og montert det? Spørsmål #2: På styret er det en rød knapp, under den står det O/R. Ingenting skjer når jeg trykker på den (tror jeg). Hva skal den egentlig gjøre? Kommer nok flere spørsmål etterhvert Lenke til kommentar
FaderKubik Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 jeg tror det er en lampe som lyser når det begynner å bli fritt for bensin! Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Spørsmål #1: Når jeg fikk min mistral igår la jeg merke til at det ikke fins noen bensinmåler på atv'en. Får man kjøpt det seperat og montert det? Spørsmål #2: På styret er det en rød knapp, under den står det O/R. Ingenting skjer når jeg trykker på den (tror jeg). Hva skal den egentlig gjøre? Kommer nok flere spørsmål etterhvert 8493773[/snapback] #1: Sikker på at det ikke er en lampe der som begynner å lyse når det er igjen en kvart tank eller noe? #2: O/R står vel for Off/Run. Du får vel ikke startet den hvis den står på Off? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) det er ingen lampe, det er en knapp man må holde inne. Endret 28. april 2007 av khaffner Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 det er ingen lampe, det er en knapp man må holde inne. 8494516[/snapback] Du må holde denne inne for å starte den? Stopper den hvis du holder den inne? Og er du sikker på at det ikke er noen form for indikator på bensinnivået? Et sted i nærheten av tanken, som det er på f.eks. FZ? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 jeg kan gjøre alt sammen som er mulig med en atv(lys, blinklys, horn, el-start, varselblink, gass, brems, gir og mer) uten å måtte bruke den knappen. ingenting merkbart skjer når jeg trykker på den. fra knappen går det 2 ledninger inn i en eller annen liten boks, og det er ikke cdi'en(er jeg ganske sikker på). Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 snakket med en fyr på msn som har samme atv, knappen er for å kjøre raskere/sterkere bakover. jeg prøvde dette selv og det stemmer. så var det bensinmåler. hvor kan jeg få kjøpt det? Lenke til kommentar
butthead90 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 det er ingen lampe, det er en knapp man må holde inne. 8494516[/snapback] Mener du den knappen man må holde inne når man setter den i revers og rygger? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 som jeg sa i tidligere, det er en rød knapp man KAN holde inn for å få større effekt ved rygging. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 nytt spørsmål: hvilken sokkel er det på pæra i frontlykta? det står ikke i boka som fulgte med. Lenke til kommentar
butthead90 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 nytt spørsmål:hvilken sokkel er det på pæra i frontlykta? det står ikke i boka som fulgte med. 8695144[/snapback] kan finne det ut:) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 jeg fant det ut selv. på kanten av pæra står det 49531 NARVA S2 12V 35W hvor får man kjøpt slike? Lenke til kommentar
kjeterik Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Spørsmål #1: Når jeg fikk min mistral igår la jeg merke til at det ikke fins noen bensinmåler på atv'en. Får man kjøpt det seperat og montert det? Spørsmål #2: På styret er det en rød knapp, under den står det O/R. Ingenting skjer når jeg trykker på den (tror jeg). Hva skal den egentlig gjøre? Kommer nok flere spørsmål etterhvert 8493773[/snapback] Det er ikke noe lys som indikerer at tanken er tom du bare skrur bensinkranen over på res når den bynner og hoste litt....:-) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Det er det jeg gjør også, men det er veldig upraktisk når det skjer midt på veien og jeg må sette på varsellyset og kjøre halvveis ut i grøfta. og så tar det opptil 5 min å starte den opp igjen Lenke til kommentar
kjeterik Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det er det jeg gjør også, men det er veldig upraktisk når det skjer midt på veien og jeg må sette på varsellyset og kjøre halvveis ut i grøfta. og så tar det opptil 5 min å starte den opp igjen 9599748[/snapback] Jeg bruker å skru den over mens jeg triller. Av og til så bruker jeg å stoppe så fort som mulig så den ikke rekker å bli kjørt helt tom for bensin. Da bruker den å starte ganske lett. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 er uansett digg å finne folk her som kjører en Mistral 50 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Skal kanskje kjøpe en selv, hvordan er disse å kjøre osv? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 ganske så greie, bare vær forsiktig i skarpe svinger og rundkjøringer i starten, Jeg har nesten tippet mistralen min 2 ganger på et halvt år. Hvis Mistralen skal sammenlignes med en utrimma scooter, er Mistralen er MYE sterkere! testet dette i en lett oppoverbakke-drag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå