Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Et par spørsmål om Mistral 50

Anbefalte innlegg

Spørsmål #1: Når jeg fikk min mistral igår la jeg merke til at det ikke fins noen bensinmåler på atv'en. Får man kjøpt det seperat og montert det?

Spørsmål #2: På styret er det en rød knapp, under den står det O/R. Ingenting skjer når jeg trykker på den (tror jeg). Hva skal den egentlig gjøre?

Kommer nok flere spørsmål etterhvert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spørsmål #1: Når jeg fikk min mistral igår la jeg merke til at det ikke fins noen bensinmåler på atv'en. Får man kjøpt det seperat og montert det?

Spørsmål #2: På styret er det en rød knapp, under den står det O/R. Ingenting skjer når jeg trykker på den (tror jeg). Hva skal den egentlig gjøre?

8493773[/snapback]

#1: Sikker på at det ikke er en lampe der som begynner å lyse når det er igjen en kvart tank eller noe?

#2: O/R står vel for Off/Run. Du får vel ikke startet den hvis den står på Off?

Lenke til kommentar
det er ingen lampe, det er en knapp man må holde inne.

8494516[/snapback]

Du må holde denne inne for å starte den? Stopper den hvis du holder den inne?

Og er du sikker på at det ikke er noen form for indikator på bensinnivået? Et sted i nærheten av tanken, som det er på f.eks. FZ?

Lenke til kommentar

jeg kan gjøre alt sammen som er mulig med en atv(lys, blinklys, horn, el-start, varselblink, gass, brems, gir og mer) uten å måtte bruke den knappen.

ingenting merkbart skjer når jeg trykker på den. fra knappen går det 2 ledninger inn i en eller annen liten boks, og det er ikke cdi'en(er jeg ganske sikker på).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...

8493773[/snapback]

Det er ikke noe lys som indikerer at tanken er tom du bare skrur bensinkranen over på res når den bynner og hoste litt....:-)

Lenke til kommentar
Det er det jeg gjør også, men det er veldig upraktisk når det skjer midt på veien og jeg må sette på varsellyset og kjøre halvveis ut i grøfta. og så tar det opptil 5 min å starte den opp igjen :roll:

9599748[/snapback]

Jeg bruker å skru den over mens jeg triller.

Av og til så bruker jeg å stoppe så fort som mulig så den ikke rekker å bli kjørt helt tom for bensin.

Da bruker den å starte ganske lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...