UrgeLoL Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ble vel nevnt at Team Ninja "nesten" er eid av MS i en annen tråd her for ett par dager siden, og derfor kommer det ikke DoA til ps3. Vel det ser ut som om at det kanskje gjør det alikevel. Har aldri vært fan av dette slåssespillet, men jo flere spill jo bedre Det er i det siste nr av EGM vi finner rykte. Se kilde Kilde Andre rykter som er å finne i bladet er: * Hudson working on a Bonk game for DS/Wii * Capcom remaking the original Megaman for PSN * Next Kingdom Hearts game will be a spin-off that will appear on a "hearty console" Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Nice.. Og det er en viss fornuft i det. Team Ninja er et av de studioene som har funnet ut av Cell temmelig tidlig, og de har nok arbeidet tett med SCE for å få det til. Team Ninja valgte også Xbox i forrige generasjon til å vise 3d snupper fordi det var den kraftigste konsollen i den generasjonen. Hvem vet? Kanskje de går for den policyen denne gangen også? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Cell vil nok gjøre det mulig å vise pupper med 10 ganger antallet polygoner og 10 ganger så bra texturer. SPu'ene kan brukes til en avansert fysikk motor som realistisk kalkulerer hvordan puppene skal bevege seg Endret 28. april 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Så denne tidligere i dag jeg også.. jeg er ikke veldig interessert i DOA serien.. men for all del.. fighter med realistisk boob bouncing funker alltid. noe som også er interessant er : Next Kingdom Hearts game will be a spin-off that will appear on a "hearty console" Hva mener de med hearty console? Endret 28. april 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) En konsoll med mye hjerte og varme kanskje? Det kan kanskje være Wii det snakkes om i den sammenheng. Endret 28. april 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Blir nok bare en reutgivelse med litt ekstra funksjoner ala Ninja Gaiden Sigma. Dead or Alive 5 er annonsert eksklusivt til X360 i hvertfall. Dog synes jeg Dead or Alive slår Tekken og Virtua Fighter any day. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Så denne tidligere i dag jeg også.. jeg er ikke veldig interessert i DOA serien.. men for all del.. fighter med realistisk boob bouncing funker alltid. noe som også er interessant er : Next Kingdom Hearts game will be a spin-off that will appear on a "hearty console" Hva mener de med hearty console? 8493926[/snapback] Så de nevnte substantial som ett synonym for hearty.. Kanskje de mener PS2.. :-/ Likte Q-Tips ryktet, at Disgea serien kommer til PS3.. Det ville vært kuult.. Siden PS3 er ett fysikk-monster, tror dere DoA-pikene vil få enda større bryster, sikkert dobbelt så svære? Let's jack into the matrix.. Endret 28. april 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Cell vil nok gjøre det mulig å vise pupper med 10 ganger antallet polygoner og 10 ganger så bra texturer. SPu'ene kan brukes til en avansert fysikk motor som realistisk kalkulerer hvordan puppene skal bevege seg 8493766[/snapback] Hva med 10 av de samme puppene istedet? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Cell vil nok gjøre det mulig å vise pupper med 10 ganger antallet polygoner og 10 ganger så bra texturer. SPu'ene kan brukes til en avansert fysikk motor som realistisk kalkulerer hvordan puppene skal bevege seg 8493766[/snapback] Hvor hver av dem har egen dolby digital kanal Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Tror det har mye med at X360 har blitt en fiasko i Japan, det viktige hjemmemarkedet for Tecmo. Den har solgt dårligere enn originale Xbox så langt og spill som Blue Dragon og DOAX2 ble ingen stor suksess. PS3 har solgt 4-5 ganger så mye så langt i år. Endret 28. april 2007 av kilik Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Eg likte faktisk Dead or Alive...det første spelet, altso. Men med toaren forsvann all interesse for serien. Ser ikkje behovet for å få han attende når vi har Tekken, Virtua Fighter, og Soul Calibur allereie. Men det kan vel forsovidt ikkje skade heller. Megaman på PSN, derimot, synest eg høyrest svært interessant ut. Kay Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ja, fyttirakkern. Megaman hadde vært noe. I 2D så klart! =D Men om DoA kommer til PS3 eller ikke, bryr jeg meg fint lite om, det var like dødt som Virtua Fighter 5. Nei her går det i Tekken DR Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hva mener de med : "Next Kingdom Hearts game will be a spin-off that will appear on a "hearty console" Er ikke så god i engelsk, så hva mener de med "a hearty console"? Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Team Ninja valgte også Xbox i forrige generasjon til å vise 3d snupper fordi det var den kraftigste konsollen i den generasjonen. Hvem vet? Kanskje de går for den policyen denne gangen også? 8493750[/snapback] I så fall lager de spill til Xbox 360 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 I ordboken min står det blant annet hearty=kraftig, men jeg vet ikke da jeg aldri har sett ordet bli brukt i en slik sammenheng... Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Capcom remaking the original Megaman for PSN Be still my heart... Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Dead Or Alive 4 Sigma kanskje Tror ikke det faktum at X360 flopper i Japan har noe å si for Tecmo. De lagde jo flere eksklusive Xbox spill selv om den også floppet der. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Team Ninja valgte også Xbox i forrige generasjon til å vise 3d snupper fordi det var den kraftigste konsollen i den generasjonen. Hvem vet? Kanskje de går for den policyen denne gangen også? 8493750[/snapback] I så fall lager de spill til Xbox 360 8496205[/snapback] Eg likar at du grunngjev svara dine så godt. Eller skal du komma med noko sånt standard boss-grunngjeving om at Ps3 har dobbelt så lite RAM enn det den egentlig har og at Cell er ein dampdreven lommekalkulator? On-topic - Eg likar dette her, sjølv om DoA ikkje er favoritten på nokon måte. Har mykje heller lyst på ein ny franchise! Men absolutt, kan hinte til noko at dei vil utvikle meir for PS3-konsollen. Endret 29. april 2007 av ShredLord Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Team Ninja valgte også Xbox i forrige generasjon til å vise 3d snupper fordi det var den kraftigste konsollen i den generasjonen. Hvem vet? Kanskje de går for den policyen denne gangen også? 8493750[/snapback] I så fall lager de spill til Xbox 360 8496205[/snapback] Eg likar at du grunngjev svara dine så godt. Eller skal du komma med noko sånt standard boss-grunngjeving om at Ps3 har dobbelt så lite RAM enn det den egentlig har og at Cell er ein dampdreven lommekalkulator? On-topic - Eg likar dette her, sjølv om DoA ikkje er favoritten på nokon måte. Har mykje heller lyst på ein ny franchise! Men absolutt, kan hinte til noko at dei vil utvikle meir for PS3-konsollen. 8497662[/snapback] Itagki har uttrykt sine meninger om PS3 en rekke ganger. Her er et utdrag lite utdrag fra et intervju: GI: You’ve said before you want to develop for the most powerful console out there. You must be pretty confident in the Xbox 360. Itagaki: Yes. I hope so. I think Xbox 360 is the best game console on the earth. It’s better than PlayStation 3. GI: Can I ask you why? Itagaki: PS3 has too complicated of architecture. Team Ninja jobber med en rekke titler for Xbox 360, bl.a. Ninja Gaiden 2 og et ukjent spill i DoA universet (Code Cronus), så det er liten tvil om hvilken konsoll som har hovedfokus. I lys av Itagakis motvillighet mot PS3, så er det tvilsomt at det kommer et eksklusivt DoA spill for PS3, i hvertfall ledet av Itagaki selv. Kanskje velger de å gjøre som med Sigma, lage en remake av tidligere titler ledet av noen andre enn Itagaki. Endret 29. april 2007 av Mr_Snuffles Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Så før sa han at han likte best 360 fordi PS3 er for avansert i arkitekturen. No er situasjonen ein annan, sidan utviklarar faktisk har begynt å få teken på hardwaren - difor utviklar dei no for PS3. Han seier ikkje i det heile tatt at 360 er kraftigere der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå