LasH Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Heisann. Jeg lurte på om noen vet om en side hvor jeg kan bestille en fin og enkel "kortholder". Vet ikke helt hva det heter, men det er en slags "boks" hvor man kan putte kredittkortene oppi, tror de fleste vet hva jeg mener. Har sett en kompis som har en, kunne kjøpt den samme som han, men det er en logo på den hvor det står "Russ 2007" så... Takk! Endret 28. april 2007 av LasH Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Vell, jeg vet de selger kortholder på Jack & Jones, iallefall der jeg bor, i litt forskjellige utførelser. Den ene er helt blank, med en liten J&J helt nederst. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 28. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Hmm, tenkte kansje mer på en internett side, hvor jeg kan bestille Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 http://www.smartcaze.com/ Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Kommer kjøpe Bison, når man har så mange kort fra helvete så er det jo greit Lenke til kommentar
LasH Skrevet 28. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 http://www.smartcaze.com/ 8493825[/snapback] Takk! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Clas Ohlson har og noen helt greie, billige kortholdere. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Så ei beltespenne med "innebygget" kortholder en gan et sted, men husker ikke hvor.. Noen som vet hvor en kan få tak i det? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Maximum.no Mange fine her! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Er vel strengt tatt bare å google det, så kommer det opp en del Edit: Og ja, det heter kortholder (: Endret 29. april 2007 av bazukh Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Så ei beltespenne med "innebygget" kortholder en gan et sted, men husker ikke hvor.. Noen som vet hvor en kan få tak i det? 8495534[/snapback] www.beltespenner.com selger det. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Jeg kjøpte min hos en gullsmed. Kom billig fra det også, kostet 60 kroner. Jeg tror de pleier å være dyrere og ha mer dilldall hos J&J og andre klesbutikker. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Gullsmeder har dette, ofte i litt høyere kvaliteten enn det billigere variantene jeg har vært borti. Husker ikke akkurat hvor jeg kjøpte min, men fikk den gravert også, og tror ikke det kom på noe store summer akkurat. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Gullsmeder, onlineshop, mange butikker, alt fra J&J til jc osv. Selv kjøpte jeg min hos en gullsmed i Spania. Ga 8 euro inkludert gravering av navnet mitt med en fin font. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Alt fra gullsmeden til H&M Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Nå som dere snakker om kortholdere, er ikke ofte jeg blir frelst av norsk design, men norske Exentri er utrolig praktisk: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
veos Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Nå som dere snakker om kortholdere, er ikke ofte jeg blir frelst av norsk design, men norske Exentri er utrolig praktisk: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8506521[/snapback] Uh, den er bestilt. Ikke så dyr heller, heldigvis! Lenke til kommentar
nerval Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Kan da ikke kjøpe den!! En kortholder skal minst kunne brukes til følgende 3 ting for å kunne bli kalt en kortholder: Holde kort. (seff) Kunne jekke ølflasker. Kunne brukes til å åpne pappesker ol som er teipet igjen. Lenke til kommentar
snowhill Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Sjekk ut SmartGuy, der har de mange kortholdere, samt en rekke klær fra kjente produsenter (billabong, levis, solid! etc.) Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) exentri er helt klart genial! EDIT: noen som veit hvor man får tak i sånn som man flipper opp sånn at kortene går litt mer ut? skjønner? Endret 7. september 2007 av spax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå