Gå til innhold

Hvorfor blir skrifta så lita?[LØST]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har ikke betalt for verken Photoshop, Illustrator, Flash, Final Cut etc. Og jeg har ikke lest noen av instruksjonsbøkene, fordi jeg ikke har dem. :innocent:

Skolen som har betalt mine, så det kan hende gutten har skolelisens, før dere anklager han for piratkopiering ;)

Lenke til kommentar

Sant nok..

Men hvem har vell råd til photoshop da? Jeg skal ærlig innrømme jeg har brukt kopiert Photoshop, men det er bare for å lære. Til neste år får jeg lisens (antar jeg). Hvis ikke kan jeg mer enn gjerne kjøpe.

Poenget er bare det at jeg vil lære det skikkelig først, og bare leke meg med det hjemme. Bildene blir jo ikke brukt til stort.

Lenke til kommentar

Nei det er sant.

Jeg syns alle firmaer burde gi ut gratis skolelisenser til alle. Da slipper skolene å betale hundretusener av kroner for lisenser til elevene. Elevene får gjort arbeidet, og når elevene slutter, vil ikke lisensen fungere lenger.

Det forutsetter at lisensene varer et år av gangen da.

Så når elevene er ferdig utdannet, kan de å bruke programvaren, og da vil det falle mest naturlig å kjøpe det de kan fra før av, og dette vil tjene programvareprodusentene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...