Alexh0lm Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Heisann.. Jeg har laget denne siden: www.alexholm.com.. og jeg har brukt Lightbox på bilde-galleriet: www.alexholm.com/portfolio/mennesker.html.. Problemet er at det skjer noe feil når man går inn på galleriet med laptop eller en pc med dårlig oppløsning. Da blir bildene for store og man må scrolle ned for å se bildene.. Jeg vil ikke gjøre størrelsen på bildene mindre for de med stor oppløsning på skjermen.. Finnes det noen måter for å få bildene til å tilpasse seg til nettleseren? slik at de gjør seg om automatisk og fungerer fint på små og store skjermer? Setter stoooor pris på tilbakemelding.. Alex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det finnes javascript som sender brukeren til forskjellige sider etter oppløsningen på skjermen. Det ligger vel på Javascriptkit.com Lenke til kommentar
Alexh0lm Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Skal se litt der.. noen som har noen javascripter klare? hvis jeg ikke finner noe? Jeg kan INGENTING av javascript så hadde vert kjempe fint om noen ville hjelpe:) Endret 28. april 2007 av Alexh0lm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå