Stian Jevnaker Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Vurderer og kjøpe meg Thermaltake BigWater 745. Ser at den dobble radiatoren er kun satt ved siden av i mangen tester jeg har lest siden det er montert noen føtter på den. Så mitt spm er om det er laget festepunkt på selve radiatoren slik at den kan skrues fast i kabinettet mitt? Se bilde: Endret 28. april 2007 av Stian Jevnaker Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 De føttene kan du skru av og på, så du kan enkelt feste den i kabinettet dit. Lenke til kommentar
Stian Jevnaker Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Okai, det var da endelig bra, men åssen er kvaliteten på pumpa da? Har fra før KUN hatt Eheim 1046 og 1048, og dette var velldig bra pumper synes jeg... Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det er ikke en kraftig og sterk pumpe, den passer ikke til high flow blokker og sånt, men den holder til bigwater settet, og den er også kraftig nok at du kan legge til gpu blokk, og kansje litt til. Men da må du ikke bruke high flow blokker. Lenke til kommentar
Stian Jevnaker Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Rikti rikti, har et Thermal Take Mozart TX bigtower, skal vell passe bra inn det settet da? Med tanke på montering av radiatorer osv... Se bilde: Endret 29. april 2007 av Stian Jevnaker Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Joda, du finner sikkert plass til det inni der. Selb har jeg mit sett inni et midtower. Lenke til kommentar
Stian Jevnaker Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Ja plass er det nok Men tenkte kanskje at siden både settet og toweret er Thermal Take så kanskje dem hadde vert litt smarte og laga festepunkter for dette settet.. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Du fester jo radiatoren via viftene, da, så alle kabinetter med 120mm-vifteplasser har festepunkter Lenke til kommentar
Stian Jevnaker Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Ja du sier no der... Lenke til kommentar
Stian Jevnaker Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Ser at en skal presse vanntanken på pumpa og at den sitter i en slik gummiring, er ikke lett og få lekasje her da? Hadde en gang en Eheim pumpe med en slik plexiglass tank som var pressa på (mist?) den lakk litt... Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Har ikke noe prblemer med lekasje på mit sett. Lenke til kommentar
Stian Jevnaker Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Får kikke litt rundt etter reviews på nettet så får jeg se hva det blir til... Takker for alle innspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå