MacBoy Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Har sett på dette tilbudet. Skal brukes til XBMC Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Xecuter 3 Xunlock Denne har jeg og kan klart anbefale Er litt usikker, men tror jeg har hørt heller labre tilbakemeldinger på DuoX-chippen Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Noen flere som vet litt om modchips? Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Noen flere som vet litt om modchips? 8496287[/snapback] Å ja da. Har montert hauger av de. Har selv 4 Xbox -er i nettverk. Alle med Aladdin chiper. Fungerer 100% Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 En chip til xbox er faktisk bare en minnebrikke. Så uansett hvilken chip du har så har man de samme funksjonene (omtrent) Siden du kan så og si legge inn hvilken som helst "bios" du vil. Duox2 kommer med xectuer bios. Dvs, DUOX2 har foreks 2 bios banker ala 512k Du bruker bare 1 bios bank, så da har du en for mye du aldri bruker. Alladin Extreme har bare 1 bios bank. Xecuter 3 har vel 14 bios banker, da har du 13 bios banker du aldri kommer til å bruke. Jeg har selv Xecuter3, og kjøpte det fordi jeg trodde det var best. Nå i ettertid har jeg egentlig skjønt at jeg ikke trenger dette produktet da man bare bruker 1 bios bank av gangen. Mao, jeg kjører samme bios på xecuter3 som jeg kunne kjørt på duox2. Riktignok har x3 flere funksjoner, som foreks muligheten til montering av LCD display, flashe bios over nettverk osv. Unødvendig spør du meg, men smaken er som baken den er delt. Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 - Riktignok har x3 flere funksjoner, som foreks muligheten til montering av LCD display, flashe bios over nettverk osv. Unødvendig spør du meg, men smaken er som baken den er delt. - Helt enig. Mine Aladin chiper fungerer utmerket, til alt jeg har behov for. Og jeg har montert mange av de for andre Og at en da i tillegg betaler, unødvendig mye mer, for noe en ikke bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå