Wixe Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Noen som har noen erfaringer med denne? Har Overklokking.no testet denne? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Google is your friend, dude. Det er en meget habil kjøler. Vet ikke om overklokking.no har testet akkurat den modelene, men jeg et at de har testet noe veldig lignende.. Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 For å si det sånn: Den tidligere modellen til swiftech var _vill_, i og med at dette er en nyere versjon, ville jeg tro at den er hakket bedre. Swiftech er ikke akkurat de som slurver med kjølere. Den er nok heftig, for å si det mildt. ELWiss Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Me like 8) Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg er den stolte eier av en Swiftech MCX462+, og jeg sier at den er meget habil Uansett, kan ikke si noe om temperaturer siden jeg venter på ny CPU siden den gamle gikk til !¤#"?/=........... Bestilte ny CPU i dag, kommer med temperaturer senere..... Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 temperaturer... give us som info! (bilder tas også imot) Har tenkt litt på den kjøleren selv. Tror dere den klarer å kjøle en AXP 2600 med en 19db papst? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 en amd 2600 er jo kald. forhold til de andre modellene på markedet. Du trenger i all verden av kjøling på denne cpu'en. Og den ribba burde klare den jobben på en utmerket måte. og du kan godt slenge på en 19db vifte. King of hill with that kind of shit! Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Swiftech MCX462+ burde fint kunne klare en overklokket XP2600+ Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 med 19db vifte også? 45m3/t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå