Gå til innhold

Kjør bil med stil. Xbox 360


ohlala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et problem med rattet.. :(

 

Pedalene funker ikke som de skal. Bremsen er liksom på hele tiden. Blir umulig å spille noe. Dette skjer både på PGR3 og Burnout Revenge. Jeg kan trekke pedalen mot meg, (hardt, med hendene) for å slippe bremsen helt (bremselysene slukker), men så snart jeg så vidt er borti den igjen, setter den på bremsene og hindrer aksellerasjon osv.. Noen som har opplevd det samme? Selve rattet funker bra, ingen problemer med sentrering eller noe.

 

Fins vel ikke noe kalibrering eller noe? Kjedelig dette.. noen som har en løsning eller er rattet defekt?

 

EDIT: Heh, tror jeg fiksa det *phew* Jeg trakk ut pluggen til pedalene og satte den inn igjen mens jeg trakk pedalen utover.. Lol.. jaja.. :!:

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar

Etter å ha kjørt etpar timer på PGR3, må jeg si at rattet funker ganske bra. Gleder meg enda med til Forza 2 nå, kan jo ikke bli dårligere for å si det sånn. Men selve rattet er egentlig ganske dårlig i forhold til Logitech DFP som jeg også har. Virker ganske billig og flimsete for å være helt ærlig, men skal ikke klage for mye, siden det funker bra. Liker ikke festemekanismen i det hele tatt, sitter jo ikke fast, sitter litt for løst under hard kjøring. Men alt i alt er jeg veldig fornøyd! Forza 2 neste! :D

 

Slenger med noen bilder også..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

p43000062of9.jpg

 

Var noe dritt å pakke det ut.. Latter lig kasse det ko m i, tok jo evigheter å finne ut av den :p

p43000072sn9.jpg

 

p43000092dm3.jpg

 

Innholdet i kassen

p43000112zf6.jpg

 

p43000132xc9.jpg

 

Grei løsning på batteriene

p43000142vm1.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...