ohlala Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Er det mange som har MS rattet og venter i spenning på Forza 2 demoen som skal komme løpet av april? Selv sitter jeg klar med rattet og venter Endret 28. april 2007 av ohlala Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Har ikke kjøpt rattet ennå, men skal gå til innkjøp av det snart. MÅ ha det før fullversjonen kommer ut ialfal! Skulle demoen komme i løpet av April? Er ikke mange dagene igjen da, så jeg tviler litt, men mulig den kanskje kommer på mandag? -Pixi Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Har ikke kjøpt rattet ennå, men skal gå til innkjøp av det snart. MÅ ha det før fullversjonen kommer ut ialfal! Skulle demoen komme i løpet av April? Er ikke mange dagene igjen da, så jeg tviler litt, men mulig den kanskje kommer på mandag? -Pixi 8493109[/snapback] Det har hendt demoer har kommet i helgene Lenke til kommentar
trydis Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jepp, fikk mitt på fredag Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Begynner nesten å se litt mørtk ut med tanke på demo i april ja, er en tråd på rundt 120 sider for øyeblikket med spekulasjon frem og tilbake om demoen på det offisielle forza forumet, og i løpet av de 120 sidene har man egentlig ikke kommet fram til noe, så vi må bare vente og se Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Nå var det vel Turn 10 som sa det skulle komme i april, men desverre er det MS som tar den endelige avgjørelsen, så det kommer nok ikke før i begynnelsen av mai vil jeg tro. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Nå var det vel Turn 10 som sa det skulle komme i april, men desverre er det MS som tar den endelige avgjørelsen, så det kommer nok ikke før i begynnelsen av mai vil jeg tro. 8494699[/snapback] Tror nok det var MS som sa det, de hadde en fullsides reklame i OXM (tror jeg) hvor de annonserte at demoen skulle komme i april. Men det har egentlig ikke noe å si, nå er det ihvertfall MS som bestemmer, Turn 10 har jo sagt at selv ikke de vet når demoen kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg kjøpte rattet i julegave til meg selv lille julaften, og har hatt mye glede av PGR3, men venter selvsagt på Forza 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Kjøpte det dagen det kom ut her i Norge. Brukt det en del til PGR3, funker bra det. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Kjøpte det dagen det kom ut her i Norge. Brukt det en del til PGR3, funker bra det. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8496269[/snapback] Herlig Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Kjøpte rattet for noen uker siden, og er rimelig frelst allerede. Har aldri vært et rattmenneske tidligere, men kjørefølelsen er jo av en annen verden kontra å sitte der med den vanlige kontrolleren. Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Nå er det bare å vente til Forza 2 demoen dukker opp Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Nå er det bare å vente til Forza 2 demoen dukker opp 8497340[/snapback] Venter på at det kommer en bundle med rattet og Forza 2, da skal jeg slå til! Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Samboer hadde vel klikka helt om jeg hadde noe slikt i stua Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg kjøpte rattet i julegave til meg selv lille julaften, og har hatt mye glede av PGR3, men venter selvsagt på Forza 2 8495991[/snapback] Kjøpte det til meg sjøl som ein forsinket julegave og bursdagsgave på forhånd Gav PGR3(som eg hadde hatt siden lansering) nytt liv. Ser virkelig frem til å teste dette på Forza 2 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Blir nok til at jeg kjøper rattet til uka. Får ta meg noen runder på PGR3 til Froza 2 demoen kommer Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Samboer hadde vel klikka helt om jeg hadde noe slikt i stua Tror de relativte vide grensene her hjemme også utelater den derre i stua... Hehe. Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Samboer hadde vel klikka helt om jeg hadde noe slikt i stua Tror de relativte vide grensene her hjemme også utelater den derre i stua... Hehe. 8498886[/snapback] Får vente til lillegutt hjemme vokser opp så blir det 2 mot 1 Ryktene sier at Forza 2 demoen skal komme i morgen Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Hvilke rykter? 8499376[/snapback] Her Kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå