Gloms Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Har tenkt til å gå på audition og lurer derfor på når idol kommer til oslo, og om det bare er å møte opp og gå inn eller hva man må gjørra Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Sikkert. Haha, tenk om du kommer til å vinne hele greia. Hahahaha, så har du denne tråden. Endret 28. april 2007 av dabbo-baze Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Gå inn på TV2.no så finner du alt du tregner. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Sikkert.Haha, tenk om du kommer til å vinne hele greia. Hahahaha, så har du denne tråden. 8493066[/snapback] Det har til nå kommet et par eksempler på at folka som vinner idol i Norge, ikke en gang hadde kommet videre fra sin første audition i Amerika. Mao trenger man ikke være så jævlig begavet for å bli Idol-vinner. Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Ingen av dem kan synge egentlig. Av de norske, syns jeg. Synger skikkelig falskt, og de har ikke noe spess fine stemmer, og fansen dems består stort sett av småbarn og gamle folk. Oops, skulle ikke ha sagt det. Endret 28. april 2007 av dabbo-baze Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ingen av dem kan synge egentlig. Av de norske, syns jeg.Synger skikkelig falskt, og de har ikke noe spess fine stemmer, og fansen dems består stort sett av småbarn og gamle folk. Oops, skulle ikke ha sagt det. 8494022[/snapback] slapp av! det er ytringsfrihet Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 de kommer 16 juni trur jeg for det var uke etter ozzy konsert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå