Gå til innhold

På tide med ny mobil

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte for rundt 1 år siden en Nokia 6280, har vært veldig fornøyd med den hittil, men har fått en stor sprek over hele skjermen, i tillegg er det mange andre riper og skader, og den har begynt å skru seg av. Så jeg har kommet fram til at jeg skal ha meg en ny telefon.

Telefonen skal/må ha: godt kamera, MP3 spiller med støtte for eksternt minnekort, blåtann, grei og oversiktlig kalender, mulighet for data synkronisering og ha 3G/Edge samt at det bør ha god batteritid, meldingsminne osv. fint om det også kan vises til gode resultater fra tester o.l. Liker best Nokia og Sony Ericssons modeller så fint om det er en av de merkene.

Håper noen kan hjelpe :)

Endret av Termometer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du var så fornøyd med 6280 så kanskje du skulle sett på Nokia 6288 ?

Den er nesten identisk med 6280 bare at den ser litt annerledes ut (blanke overflater og er visst mer "skrudd sammen" enn 6280). Det følger også med et minnekort på 512MB i pakken. Du får den for litt under 2000kr u/abb.

Lenke til kommentar

Dersom jeg skulle byttet ut min 6280 i dag (som er et år gammel), ville jeg hatt noe som var litt annerledes enn en 6288.

Mine forslag vil være:

Nokia:

6290

6120 Classic

7390

(N80)

N73

N93

N95

E65

Eneste gode telefonen jeg kommer på fra SE må være K810i. Ser ikke noe poeng i å bytte til W880i, da denne er dårligere enn din nåværende 6280.

Håper dette hjalp litt :)

Lykke til med ny telefon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...