Espen F Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 at det går an å være SÅ frekk! tilogmed jeg hadde blitt flau og ikke gjort noe slikt som dette! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2983259 Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hehe Sinnsykt frekt gjort av henne.. Men hun har bra humor!!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Er det noen som hører på den radio kanelen her? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Er det noen som hører på den radio kanelen her? Neida det gjør nå ikke eg. Men hadde eg hatt aksjer i p4 hadde eg vært smarte og solgt dem før konsensjonen ble kjent? Fann så de syter, Ingen var garantert på at p4 ville beholde konsensjonen. Men eg ble meget overrasket ja det er sant. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Å kjøpe aksjer i selskaper hvor staten har store eierandeler eller sitter med makt til å gjøre vedtak som i stor grad påvirker driften, er hasard. Hold dere langt unna slike selskaper. Kursene til Telenor og Statoil er kunstig lave pga. dette, da utenlandske investorer ikke tørr å satse. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Å kjøpe aksjer i selskaper hvor staten har store eierandeler eller sitter med makt til å gjøre vedtak som i stor grad påvirker driften, er hasard. Hold dere langt unna slike selskaper. Kursene til Telenor og Statoil er kunstig lave pga. dette, da utenlandske investorer ikke tørr å satse. Tja, det er ein del folk som har tjent *veldig* mykje på P4 da. Nei, får halde seg seg til trygge energi (Enron) og teleaksjer (WorldCom) i dei frie marknadene (Unaiten). Telenor er forøvrig eit miniselskap som er mindre interessant og kjent blant utanlandske investorar, så det er nok ikkje berre staten sin eigenandel som her noko å seie, men jauda, du har eit poeng. På den andre sida, fins det eit einaste selskap i verda der ei eller anna statsmakt ikkje har mogleik til å intervenere kraftig? Lat oss seie at USA no startar ein langvarig krig i Irak - oljeprisen fyk opp til $45, bensinen i USA blir dyr, bilsalget går ned, GM og Ford går dukken. Ingen direkte intervensjon, men store konsekvensar for private, store, solide selskap. Eller om utfallet i monopol-rettsaken mot MS hadde fått eit anna utfall? Oppspliting av selskapet og $30 mrd. i bot - tippar MS-aksjen hadde tippa nedover. Dei gjorde det ikkje, men dei kunne gjort det. Ellers innehar all aksjehandel eit visst element av hasard. Enkelte kallar det risiko, andre er så tøffe at dei kallar det kalkulert risiko. Men det er jo hasardelementet som gjer det spennande og som gjev mogleik for vinst utover bankrenta. Og så om julekortet: Det var kulturdepartementets standardiserte julekort, som sannsynlegvis gjekk ut i tusenvis av eksemplar, til alle som dei hadde hatt noko med å gjere i året som gikk. P4 bles det opp og utnyttar det for det det er verdt, men det låg ingen skadefryd bak å sende det. I verste fall ein glipp frå deptet. Lenke til kommentar
Mjolnir Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Men hvorfor mista de konsesjonen? :o Må inrømme jeg stadig hører på P4 i bilen og syns det er en grei kanal. Syns dette er litt ufint av staten og nekte noen å drive radio når de har gjort detta noen år og i tillegg er arbeidsplass for en god del mennesker. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Tror det var pga. at det var for lite vid musikkutvalg eller noe sånt. Kanal 4 eller hva som kommer skulle visst ha mye mer forskjellig å spille. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 det er pga en ting.. KrF styrer landet.. og kanal4.. er en mye kristnere kanal, dessuten så får vi gleden av å høre samiske nyheter, samisk musikk og annen koselig samemusikk.. da blir det koooselig å høre p4... kjøre hjem fra jobb til joiking og oppskrift på reinsdyrkaka! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 kjøre hjem fra jobb til joiking og oppskrift på reinsdyrkaka! Joikaboller heter det... Nei, gi oss Carl I, men kun i 6 mnd. Des, OUT! Lenke til kommentar
Mjolnir Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 da blir det koooselig å høre p4... kjøre hjem fra jobb til joiking og oppskrift på reinsdyrkaka! :o Nei helvete heller .... da boikotter jeg hele skiten...... da blir det P3 fram å tilbake til jobb.... :x Håper bare de kan spille litt mer ordentlig musikk og ikke all denna fløte pus og kilovolt musikken de har tendens til å spille.... :-? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 kjøre hjem fra jobb til joiking og oppskrift på reinsdyrkaka! Joikaboller heter det... Nei, gi oss Carl I, men kun i 6 mnd. Des, OUT! ENIG! Carl I er vel eneste refningen man har her... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 da blir det koooselig å høre p4... kjøre hjem fra jobb til joiking og oppskrift på reinsdyrkaka! :o Nei varmere strøk down under heller .... da boikotter jeg hele skiten...... da blir det P3 fram å tilbake til jobb.... :x Håper bare de kan spille litt mer ordentlig musikk og ikke all denna fløte pus og kilovolt musikken de har tendens til å spille.... :-? eller så kan man få ordnet cd-spilleren slik at man kan høre på litt godmusikk. Lenke til kommentar
Mjolnir Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 eller så kan man få ordnet cd-spilleren slik at man kan høre på litt godmusikk. øy hold cd-spilleren min utenfor dette da.... Den er bare "litt" sliten. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 øy hold cd-spilleren min utenfor dette da.... Den er bare "litt" sliten. LITT?? i forhold til den så er jo sangene de spiller på p1 MODERNE! Lenke til kommentar
pekle Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 I ein annan tråd om emnet lanserte eg ein liten konspirasjonsteori om at Valgerd drog inn konsesjonen for å få P4 til å ta støyten for innføring av digitalradio. Interessant nok var det ein liten notis i Dagens Næringsliv i dag (fann den ikkje på nett), om at P4 er ute i marknaden og snusar etter tilbod på store kvanta DAB-radioar, og kanskje subsidiering for å installere digitalradio i alle nye bilar. Hmm, ser ut til at Valgerd sin plan verkar - kanskje ho innerst inne er ein genial strateg? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Er sterkt imot at p4 mistet konsesjonen. Ikke fordi at jeg hører mye på radio, men fordi at det er Valgjerd Svarstad Haugland! som har foretatt denne avgjørelsen. Bare pga av henne. Veit dette innlegget er lite saklig og barnslig, men jeg klarer henne ikke, rett og slett. Får frysninger bare jeg hører henne snakke, å ikke minst se synet av henne... Brrr... Bondevik er en engel i forhold til henne. Å det er ikke tilfeldigheter at kanal 4 fikk konsesjonen... Hjelp!!! at det går an å ha så mange inkompetente folk i regjeringa.. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hmm, ser ut til at Valgerd sin plan verkar - kanskje ho innerst inne er ein genial strateg? Valgerd?? Genial ??? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hmm, ser ut til at Valgerd sin plan verkar - kanskje ho innerst inne er ein genial strateg? Hmm.....kanskje.... Nææææææ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå