MrBirken Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) her er ein eg synest va litt kul hehe Fader vår... Fader vår du som er i datamaskinen La ditt operativsystem være hellig, la ditt flerbrukessystem komme la din vilje skje i printeren, som på skjermen. Led oss ikke inn i systemfeil, men frels oss fra de mørke skjermer. Gi oss i dag vår daglige utskrift og tilgi våre tastefeil, selv om vi aldri tilgir noen for programfeil. For systemet er ditt, og makten over personalet i evighet. Enter EDIT: Emnetittel EDIT 2: Enter Endret 29. april 2007 av MrBirken Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hehe, snasen den der. Flytter denne til Off topic eg. Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Hehe, snasen den der. Flytter denne til Off topic eg. 8492519[/snapback] oki Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 her er ein eg synest va litt kul hehe Fader vår... Fader vår du som er i datamaskinen La ditt operativsystem være hellig, la ditt flerbrukessystem komme la din vilje skje i printeren, som på skjermen. Led oss ikke inn i systemfeil, men frels oss fra de mørke skjermer. Gi oss i dag vår daglige utskrift og tilgi våre tastefeil, selv om vi aldri tilgir noen for programfeil. For systemet er ditt, og makten over personalet i evighet. EDIT: Emnetittel 8492510[/snapback] Fin den der. Minner meg om fader vår min far "lærte" meg, som han "lærte" seg på skolen, eller rettere sagt, det han selv mente det skulle være. Fader vår, født i går i ei lita trillebår Mer lærte jeg ikke av det verset Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 hehe den var jo litt fin da Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hvis du kommer på en link som ikke virker på HW.no så kommer dette diktet. The 404 poem It is said, "To err is human," That quote from alt.times.lore, Alas, you have made an error, So I say, "404." Double-check your URL, As we all have heard before. You ask for an invalid filename, And I respond, "404." Perhaps you made a typo -- Your fingers may be sore -- But until you type it right, You'll only get 404. Maybe you followed a bad link, Surfing a foreign shore; You'll just have to tell that author About this 404. I'm just a lowly server (Who likes to speak in metaphor), So for a request that I don't know, I must return 404. Be glad I'm not an old mainframe That might just dump its core, Because then you'd get a ten-meg file Instead of this 404. I really would like to help you, But I don't know what you're looking for, And since I don't know what you want, I give you 404. Remember Poe, insane with longing For his tragically lost Lenore. Instead, you quest for files. Quoth the Raven, "404!" Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 hehe den va litt nice Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Du glemte noe av det morsomste med hele diktet i førsteposten, nemmelig "ENTER" på egen linje under diktet, som da erstatter "Amen" Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Du glemte noe av det morsomste med hele diktet i førsteposten, nemmelig "ENTER" på egen linje under diktet, som da erstatter "Amen" 8495572[/snapback] Sånn Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hvis du kommer på en link som ikke virker på HW.no så kommer dette diktet. The 404 poem It is said, "To err is human," That quote from alt.times.lore, Alas, you have made an error, So I say, "404." Double-check your URL, As we all have heard before. You ask for an invalid filename, And I respond, "404." Perhaps you made a typo -- Your fingers may be sore -- But until you type it right, You'll only get 404. Maybe you followed a bad link, Surfing a foreign shore; You'll just have to tell that author About this 404. I'm just a lowly server (Who likes to speak in metaphor), So for a request that I don't know, I must return 404. Be glad I'm not an old mainframe That might just dump its core, Because then you'd get a ten-meg file Instead of this 404. I really would like to help you, But I don't know what you're looking for, And since I don't know what you want, I give you 404. Remember Poe, insane with longing For his tragically lost Lenore. Instead, you quest for files. Quoth the Raven, "404!" 8493816[/snapback] :!: Funnay... ^^ Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Hvis du kommer på en link som ikke virker på HW.no så kommer dette diktet. The 404 poem *Snip* 8493816[/snapback] Den der var bare helt genial Endret 2. mai 2007 av mastergamer Lenke til kommentar
miCro Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary, over many a strange and spurious site of ' hot xxx galore'. While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour, " 'Tis not possible!", i muttered, " give me back my free hardcore!"..... quoth the server, 404. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå