Gå til innhold

Hardware.no: Irriterende reklame blokkerer meny

Anbefalte innlegg

Bruker firefox og får av og til ett vindu fra komplett eller no som flytter seg over hovedmenyen på hardware.no så jeg ikke kan klikke forum eller tester etc....

Fryktelig irriterrende. Har bare en reklame blokkerer som blokkerer alle flash på siden, men går ut ifra at dette er noe hardware.no ikke vil ha siden det ødelegger siden deres.

untitled-10.jpg

Endret av kimern9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du bruker et program/script som skal stoppe annonser/noe annet på siden vår så kan ikke vi hjelpe deg. Da har du selv gått inn for å endre på visningen hos deg, og da kan ikke vi heller gå god for at alt fungerer som det skal.

Har du derimot ikke en reklameblokker, så tar jeg gledelig imot mer informasjon om nettleserype/addons/versjoner o.l så vi kan debugge problemet. Men såvidt jeg kan se bruker du en reklameblokker, og da er det mest sannsynlig problemet.

Lenke til kommentar
Hvis du bruker et program/script som skal stoppe annonser/noe annet på siden vår så kan ikke vi hjelpe deg. Da har du selv gått inn for å endre på visningen hos deg, og da kan ikke vi heller gå god for at alt fungerer som det skal.

Har du derimot ikke en reklameblokker, så tar jeg gledelig imot mer informasjon om nettleserype/addons/versjoner o.l så vi kan debugge problemet. Men såvidt jeg kan se bruker du en reklameblokker, og da er det mest sannsynlig problemet.

8492462[/snapback]

Den er sånn før jeg endrer noe som helst.. får bare alternativ om å blokkere alt av flash på siden eller ingen ting. Hvis jeg blokker hardware.no så kommer jeg ikke inn på hurtigsvar vinduet o.l....

Du mener at den kommer fordi jeg bruker den reklame / flash blokkern?

info om firefox versjonen min:

versjon 2.0.0.3

Add-ons:

FlashGot 0.5.98.070328

NoScript 1.1.4.8

Lenke til kommentar

Du bør vel kanskje avinstallere de tilleggene og heller bruke det som flertallet av oss FF bruker mot reklame osv.

Hvis du bruker Adblock eller Adblock+ sammen med Adblock Filterset.G Updater vil jeg tro du ikke får problemer med så mange sider, om noen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
det samme skjer i IE6.. veldig irriterende

8502878[/snapback]

Og du bruker reklameblokkere? I så tilfelle så er det ingenting vi kan/vil gjøre med det som nevnt over. Hvis du ikke bruker noen slike progammer så må vi jo selvsagt titte litt mer på problemet.

kimern9: Jeg kan nesten garantere at addonene er årsaken ja, ellers hadde veldig mange flere reagert på problemet. Jeg sitter ikke med noen addons og alt er fint og flott her.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar

Ikke lim inn skjermbilder i Microsoft Word, lim inn i et bildebehandlingsprogram (Paint, Paint.NET, Photoshop, GIMP eller liknende).

Har du forsøkt å slette midlertidige filer (temp) og deretter laste siden på nytt (Ctrl + R)?

Lenke til kommentar
Makan til tull. Flashgot og Noscript har forsvinnende lite med det å gjøre.

8571764[/snapback]

Hvordan kan du påstå det? Ved å bruke programmer/skript som blokkerer innhold på en nettside vil man kunne se at andre elementer på siden flytter seg. Dette kommer av at siden er designet for reklame, ikke for bruk med reklame-blokkerere. Det er imidlertid ikke det samme som at sidene er designet med den hensikt å stoppe bruk av reklameblokkerere.

Lenke til kommentar

Som standard blokkerer Noscript kun Java og andre (unødvendige) script. Såvist jeg vet tar ikke script "plass" på siden. Dessuten er det faktum at feilen også eksisterer i en urørt IE6 bevis på at det ikke er NoScript sin skyld. Flashgot er kun en "Download Manager"-manager og har ingenting med dette og gjøre.

Jeg syns dessuten motviljen til å ta ansvar for en feil på siden basert på en brukers ønske om å slippe VG-style reklame er dårlig. Tull og tøys.

Lenke til kommentar

personlig bruker jeg FF med Adblock plus på alle maskiner jeg bruker.

Har også Noscript på et par av de, pluss diverse andre utvidelser på noen.

Har aldri opplevd problemet som trådstarter har.

Hvis reklamen virkelig plager deg (noe jeg skjønner at det gjør), så last ne adblock plus og bloker ad1.hardware.no

Hardware.no vil miste litt av den inntekten de har fra reklamen (selv kontiribuerer jeg dagelig, mange gode tilbud rundt der ^_^) men det er kanskje verdt det for deg, for å løse problemet?

Lenke til kommentar
Såvidt jeg kan se skyldes boyeminem sitt problem at noe CSS i et av forumskinnene er litt tullete i IE; og ikke reklame som stikker av :)

8574421[/snapback]

jeg har nå byttet fra hw-skin til hw dynamisk..

kan dette ha noe med dette og gjøre?

+.. få orden på scripta deres!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...