Spragleknas Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Disse ødelegger prisutviklingen og dertil varslinger - og burde derfor ikke kommet med (ihvertfall i prisutviklings-biten) Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Enig, så enig. Samme med b-varer. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Ja, "b-vare" og "demo" burde filtreres vekk. Kanskje man kan søke spesifikt om demovarer? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ja, "b-vare" og "demo" burde filtreres vekk. Kanskje man kan søke spesifikt om demovarer? 8500431[/snapback] Det ville nok ha blitt veldig uoversiktlig og vanskelig å få til. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Kanskje, men nå er prisutviklingen ofte "feil", og det gjelder varsler og. Forslag: Under avansert søk: Kryss av for "Inkluder b-varer og demo-varer" Ellers: Utelat dem... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Kanskje, men nå er prisutviklingen ofte "feil", og det gjelder varsler og. Forslag: Under avansert søk: Kryss av for "Inkluder b-varer og demo-varer" Ellers: Utelat dem... 8500946[/snapback] I systemet som er i dag, tror jeg ikke det er mulig å gjennomføre. Jeg ser iallfall ingen mulighet for det. Men så er det ikke jeg som jobber med koding og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg