philrupp Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Er det andre forretninger enn Biltema som fører billige deler til bil? Det er alltid begrenset hva Biltema har inne og dessuten fører de ikke alle delene til mange biler. Dessuten er det alltid minst fjorten dagers bestillingstid. Hadde derfor vært greitt å hatt et alternativ for å slippe å måtte gå på originalverksted og bestille deler der til blodpris. Har sett litt på Mekonomen, men har intrykk av at der er det også forholdsvis dyrt. Endret 28. april 2007 av philrupp Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Mekonomen, Meca, Torshov, Bilxtra, noe på Clas Ohlson, noen bensinstasjoner etc. Bare å ta ringerunder det, så får du fort høre prisene. Lenke til kommentar
philrupp Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Noen som har noen erfaringer med noen av disse kjedene da? Service, leveringstid, kvalitet på delene osv. Lenke til kommentar
trra Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Krogslund Endret 28. april 2007 av trra Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg handler alltid deler på Bilxtra. Mye fordi de ansatte alltid er i godt humør, er hjelpsomme og interesserte og kan det de jobber med. Jeg har inntrykk av at prisnivået er bra, og de er mer enn villige til å gå ned på prisene hvis en konkurrent er billigere. Men dette kan sikkert variere litt fra sted til sted. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Jeg har handlet mye fra Veng. Gode priser og fin service, og det er ikke en ting de ikke har klart å skaffe meg over natta når jeg henter delene i butikken deres på Ensjø. Endret 30. april 2007 av walter_melon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå