Toonnes Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har satt sammen ny pc, men trenger et nytt kabinett. Jeg har lurt lenge på denne Men når jeg har sett på bilder av den er jeg i tvil om min infinite vil passe inni. Link til kjøler. Hvis noen har andre interesange kabinetter til under 1000 lappen så si ifra Lenke til kommentar
Toonnes Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Tror du det, jeg har en kompis som har en noctua kjøler, han måtte kappe i kabinettet for å få plass Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 har nesten like høy kjørler og det passer fint i mitt chieftech. men mulig det ikke er plass da bare og se på målene det eventuelt finne en test og kjøpe det kabinettet de brukte der:) Lenke til kommentar
eggi Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Dette skulle nå være bredt nok, link til test Casetek x-blade er også litt bredere en gjennomsnittet. Endret 29. april 2007 av eggi Lenke til kommentar
Toonnes Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Dette skulle nå være bredt nok, link til test Casetek x-blade er også litt bredere en gjennomsnittet. 8496215[/snapback] Fine kabinetter det, men det var ikke bredden som var problemet. inni babinettet er det en stang som går over hovedkortet, hvis det er noen som skjønner det... Endret 29. april 2007 av Toonnes Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det Chieftech kabinettet er jo et server kabinett, med plass til utallige disker, du skal bare ha en stor kjøler inni. Da anbefaler jeg heller dette som også er fra chieftech. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå