Gå til innhold

Har kjpt mobil hos expert :-\

Anbefalte innlegg

Hei jeg var å kjøpte nokia 6300 på expert nå, selgeren sa at mitt One call simkort ville fungere til jeg fikk mit nye simkort fra tele2. jaja:)

Men nå lurer jeg på om det går ann å låse opp telefonen? kjedli å vente så lenge...

MVH

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva mente du nå? Skal du bruke det nye simkortet, uten å ha fått det? Hvorfor skal du låse opp telefonen?

8492142[/snapback]

Skreiv littt fort i stad... Det jeg mente var at One Call simkortet jeg har nå, ikke fungerer på den nye telefonen som er bundet til tele2, og jeg får vel ikke tele2 simkortet i posten før langt ute i mai. Så da tenkte jeg å låse opp telefonen sånn at jeg kan bruke den allerede nu, med onecall simkortet:)

Lenke til kommentar

Da har selgeren sagt feil.. Jeg jobber på Expert, og sier alltid at man må bruke den gamle mobilen med gammelt simkort (evt. annen åpen tlf) til abonnementet er ferdig portert. Men det finnes jo noen unntak har jeg hørt..

Lenke til kommentar
Så da tenkte jeg å låse opp telefonen sånn at jeg kan bruke den allerede nu, med onecall simkortet:)

8492314[/snapback]

Desverre så går det ikke ann å låse opp Nokia 6300 (utenom å få/kjøpe kode fra operatøren), da dette er en BB5 modell :(

Unlockshop.no BB5

Endret av AeroX
Lenke til kommentar
Så da tenkte jeg å låse opp telefonen sånn at jeg kan bruke den allerede nu, med onecall simkortet:)

8492314[/snapback]

Desverre så går det ikke ann å låse opp Nokia 6300 (utenom å få/kjøpe kode fra operatøren), da dette er en BB5 modell :(

Unlockshop.no BB5

8492597[/snapback]

Åida. Dette så mørkt ut. men takk for hjelpen:)

Lenke til kommentar
Da har selgeren sagt feil.. Jeg jobber på Expert, og sier alltid at man må bruke den gamle mobilen med gammelt simkort (evt. annen åpen tlf) til abonnementet er ferdig portert. Men det finnes jo noen unntak har jeg hørt..

8492546[/snapback]

Selgeren sa vel egentlig ikke noe feil om han sa det som trådstarter beskriver.

...selgeren sa at mitt One call simkort ville fungere til jeg fikk mit nye simkort fra tele2.

Stemmer da det. Om han kan bruke det i telefonen han akkurat har kjøpt er en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...