Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Litt vondt i "steinen"

Gjest bekymret gutt 15

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret gutt 15

Jeg hadde en lit stram bukse i går og jeg fikk vondt i venstre "balle stein" og det er litt bedre i dag kanskje litt usikker vondt hvis jeg tar på den... Kan det være den trange buksa som jeg hadde på meg i går eller?

Håper på svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får ofte sykt vont i ballene om det strammer seg litt rundt de (stram bokser, ligger på de om natten osv), men det varer ikke lengre enn en halv dag eller noe. Vet ikke om det skal være sånn, men har alltid vært sånn, og jeg lever hvertfall fremdeles.

Lenke til kommentar

Skjedde paa meg i gaar rundt kl 2... Men jeg har jo kjent litt paa den da for aa kjenne ska la ver aa ta paa den te i morra eller noe...

Lenke til kommentar

Jeg hadde også noe av det samme. Jeg våknet opp på morgenen og hadde svært vondt i en av steinene, og spesielt da jeg berørte den. Jeg syntes jeg følte et "hakk" eller no. jeg ble litt bekymret, men bestemte meg for å vente og se. neste morgen var det bedre, og morgnen ette det var helt bra..

Det kan godt hende at du har noe ganske annet, men du burde vente litt og se

Lenke til kommentar

Forresten er det noe "trix" for at det skall bli fortere "frisk" kjente ikke så mye men har "herja" litt da kjenner jeg det litt mere.. Skal jeg holde meg i ro eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...