catosim Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har en "Maxtor Shared storage" NAS disk på 500GB, som er koblet til en trådløs router som kommuniserer med en laptop og en X-box. Til NAS disken har jeg også koblet en annen maxtor (300GB) disk, via USB 2.0. Jeg forsøker å få lagret downloads direkte på NAS disken, noe som ikke lar seg gjøre. Hvis jeg skal overføre mellom NAS disken og den andre (som er koblet sammen med USB), tar det utrooooolig lang tid. Vi snakker 4-5 min på en 40 MB mappe. Begge diskene er forøvrig NTFS format, og jeg lurer på det er smart å gå over til FAT32 Ca2 Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hørte 360 bare støtter fat32 formaterte disker, mulig jeg tar feil. Også mulig at det ikke har noe å si Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Høres ut som om du kanskje burde sjekke om du faktisk bruker USB 2, og hvis du bruker Explorer til å flytte/kopiere en fil mellom partisjoner/disker på en NAS/server så tar det dobbelt så lang tid. Filen blir først sendt til deg (klienten) også til den disken du vil ha filen på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå