Switchblade Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Trodde først bare jeg eller den andre jeg snakket med hadde dårlige forhold som gjorde at det ble litt rar dårlig lyd under samtale. Men ALLE samtalene mine høres like ut. Det er en høyfrekvent suse/pipelyd som høres kontinuerlig under alle samtaler. Noen andre N95 eiere som har samme erfaring, eller motsatt erfaring som tilsier at det er noe galt med min? dvs jeg håper jo det noe galt, for det er über irriterende å høre på! Lenke til kommentar
stue Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Trodde først bare jeg eller den andre jeg snakket med hadde dårlige forhold som gjorde at det ble litt rar dårlig lyd under samtale. Men ALLE samtalene mine høres like ut. Det er en høyfrekvent suse/pipelyd som høres kontinuerlig under alle samtaler. Noen andre N95 eiere som har samme erfaring, eller motsatt erfaring som tilsier at det er noe galt med min? dvs jeg håper jo det noe galt, for det er über irriterende å høre på! 8491769[/snapback] Jeg har samme erfaring, og har hørt at flere andre har samme problem. Sjekk N95 tråden. Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ifølge All About Symbian forumet er det faktisk muligt at få et eksemplar der ikke har den hylen, men de fleste i den store N95 tråd har den vel.. Lenke til kommentar
Shittu Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ifølge All About Symbian forumet er det faktisk muligt at få et eksemplar der ikke har den hylen, men de fleste i den store N95 tråd har den vel.. 8492436[/snapback] Det var jo bare det som manglet Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 såpass omfattende problem. noen som har noen formening om dette problemet kan la seg fikse i en FW update i fremtiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå