Johsse Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Hei, jeg har et problem med mine ram-brikker som jeg ikke helt forstår. Problemmet er at jeg ikke kan huske hvordan du skulle sette inn dual ram-brikker, altså i hvilke slots og sånt jeg skal sette dem i =S Hovedkortet: Abit Fatal1ty AN9 32x Minnet: Crucial DDR2 BallistiX PC5300 1024MB Spørsmålet mitt er da som følger: =) Channal1 ====================slot1 ====================slot2Channal2 ====================slot1====================slot2Er det første brikke i channal 1 slot 1/2 og andre i channal 2 slot 1/2? Eller er det begge brikkene i samme channal? Endret 28. april 2007 av Johsse Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 C 1 Slot 1 C 2 Slot 1 Er det normale setupet for dual channel Er ikke verre enn å prøve, starte opp bios og se om minnet kjøres på dual chan. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 C 1 Slot 1C 2 Slot 1 Er det normale setupet for dual channel Er ikke verre enn å prøve, starte opp bios og se om minnet kjøres på dual chan. 8491764[/snapback] Kan dette være grunnen til at det kommer feil meldinger opp under win xp oppstart viss det kjøres begge i slot1? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 ja du skal vel følge fargen går jeg utfra. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Dette var oppe i en annen tråd for ikke lenge siden og man kom til at det varier fra hovedkortet til hovedkort. Man må rett og slett prøve(eller lese i manualen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå