Athlon Power Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Har mye herpa sektorer osv på min bærbare pc skulle her om dagen formatere og fikk beksjeden at formateringen ble avbrutt på grunn av mange bad sectors eller noe i den duren=( Så derfor lurer jeg på hvordan jeg kjører en low format på disken? Husk at det er en bærbar pcmed 2,5" IDE Ata 33/(66) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Er ikke sikker på hvordan du gjør det, Men er det ikke noe informasjon hos produsenten av disken som forteller deg hvordan du gjør det. Har ikke erfaring med lavformatering så er ikke den rett til å svare på hvordan du gjør det. Men bruk internet da burde du finne noe info om emne. Lenke til kommentar
josefsen Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Du må være uhyggelig forsiktig med "low format" formatering. Du kan lett ødelegge hele hardisken, og hardisk til bærbar koster kroner. Prøv heller vanlig formatering igjen og igjen til formatering er ferdig. Det gjør ikke noe om det blir igjen noen bad sectors. Hvis du har Partition Magic, prøv med den. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå