Gå til innhold

passer dette sammen

Anbefalte innlegg

AMD Athlon 64 X2 5400+ 2,8 Ghz BOXED

Socket AM2 Dual-Core 1MB cache 20+ 1 450,-

ASUS M2N32-SLI Deluxe Socket AM2 HK WLAN

nForce590 SLI, ATX, SATA2, 1394, 2xGbLAN Fjernlager 1-3 dager

2 1 495,-

Asus GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 PCIe

Dual DVI, TV-out, 320bit, HDCP 5 2 695,-

OCZ DDR2 2048MB Value Pro Series

PC-4200 2x1024MB 533MHz. (4.4.4.12) 13 935,-

Hiper Type-R strømforsyning 580W Sort

20/24pin/ ATX v2,2/ 120mm vifte/ 18db 12 875,-

Sum 5 960,-

Frakt 0,-

Mva 1 490,-

Totalt 7 450,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
omg da, kjøp c2d? altså, du kan jo kjøpe amd, men det gir mindre for pengene... sitter på en E6420@3ghz nå.. det er dødsdigg.

8491717[/snapback]

Det er så artig med sånne som mener at intel er løsningen på alt..

Men oppsettet ditt passer fint sammen!

Lenke til kommentar
omg da, kjøp c2d? altså, du kan jo kjøpe amd, men det gir mindre for pengene... sitter på en E6420@3ghz nå.. det er dødsdigg.

8491717[/snapback]

Det er så artig med sånne som mener at intel er løsningen på alt..

Men oppsettet ditt passer fint sammen!

8491750[/snapback]

hvorfor er det IKKE løsningen på alt? si N ting Amd sine cpur er bedre på enn intel sine, i forhold til pris.... tenkte meg det ja.

Lenke til kommentar
schoolbus: Hvis du ikke skal overklokke er AMD faktisk en bra løsning. Jeg sitter selv på C2D, og vet godt hva du mener, men jeg visste til og med før jeg scrollet ned at en eller annen skulle komme og si at INTEL ER BEST!111111111. Give me a break..

8491837[/snapback]

hvorfor skal alle klage på at folk sier at intel er best??! har blitt en slags trend her på forumet... og det du sier om at amd sin er en god løsning vil jeg tørre å påstå at er feil, såklart det fungerer men det er en dårlig løsning fordi man garantert for mer for pengene fra intel.

folk sier "INTEL ER BEST!!!1111" fordi det faktisk er sånn, mange som kjøper seg ny data fortiden tror faktisk intel cpur er som p4\netburst fremdeles, og at amd er best. jeg prøver bare å hjelpe.

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...