Gå til innhold

Anbefaling av Bærbar PC.

coz1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke å se noen forskjeller iallefall. Vet ikke hvilket budsjett du har, men jeg ville kanskje vurdert 9-cellers batteri dersom du er avhengig av god batteritid. Personlig ville jeg også valgt en C2D fra Intel, men igjen, jeg vet ikke hvilket budsjett du har. Skal du ha den bærbare der, ville jeg kjøpt den fra Komplett iallefall (da jeg ikke klarer å se at det er noen forskjeller).

Kanskje noen andre klarer å se forskjell?

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å se noen forskjeller iallefall. Vet ikke hvilket budsjett du har, men jeg ville kanskje vurdert 9-cellers batteri dersom du er avhengig av god batteritid. Personlig ville jeg også valgt en C2D fra Intel, men igjen, jeg vet ikke hvilket budsjett du har. Skal du ha den bærbare der, ville jeg kjøpt den fra Komplett iallefall (da jeg ikke klarer å se at det er noen forskjeller).

8492716[/snapback]

Klarer heller ikke å se noen forskjell.

Men er det en bra pc?? I forhold til pris??

Lenke til kommentar
Et alternativ er kanskje denne

8495142[/snapback]

Et bedre kjøp på alle måter enn de 2 førstnevnte, spesielt pga mye bedre prosessor og skjermkort til en pris som bare er litt høyere.

8495894[/snapback]

Men klarer du å se noen forskjell på de to førstnevnte??

Lenke til kommentar
Nei, men ville virkelig kjøpt en annen pc, da begge de du linker til gir lite for pengene og har dårlige prosessorer.

8495917[/snapback]

Har du noen andre gode forslag til ca 10000?

Skal ha 17" skjerm og fullt tastatur.

Lenke til kommentar

8492716[/snapback]

Klarer heller ikke å se noen forskjell.

Men er det en bra pc?? I forhold til pris??

8493632[/snapback]

Har bestilt xa1526 fra komplett jeg, synes det var et godt tilbud i forhold til neste på min liste som var xi1546 fra netshop til 11695. Kjøpte med 2GB 667MHz minne også for å gi den litt bedre arbeidsforhold så samlet havnet det på under 9k.

Har ikke mottatt leveransen enda men ser i følge notebookcheck at både skjermkort og prosessor ligger godt an på performance skalaene.

Vurderingen du må gjøre mellom disse to er om ca. 2500 er verdt ekstra HD + C2D prosessor.

Lenke til kommentar
Vurderingen du må gjøre mellom disse to er om ca. 2500 er verdt ekstra HD + C2D prosessor.

8500218[/snapback]

Og et ca dobbelt så raskt skjermkort.

8500473[/snapback]

Ah takk, glemte skjermkortet fra Nvidia 7600 som notebookcheck har på 1900 3DMark06 i xa1526 til Ati 1800 som notebookcheck har på 3000 3dMark06 (~ 60% bedre).

Straks litt mer for mellomlegget da :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...