Gå til innhold

Nye PG4 bilder. Xbox 360

ohlala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var dårleg kvalitet på bilda...PGR 3 ser betre ut enn det der. ;)

8491403[/snapback]

Du har en tendens til å komme inn i tråder som handler om X360 spill og kritisere grafikken og that's it. Hva er poenget hvis du verken har interesse for spillet eller har noe mer å si?? Er det bare for å trolle?

Lenke til kommentar
Så lenge spillet duger til MS rattet så blir jeg fornøyd

8491476[/snapback]

Er det et ratt med girspake også? Jeg så et på Expert som hadde ratt, pedaler og girspake. Finnes det til X360? Jeg syntes da disse bildene så veldig bra ut. Særlig det bildet hvor man tydelig ser regndråpene på panseret =)

Lenke til kommentar

ohlala: Du har glemt en R i tittelen på spillet. fy, fy :)

Skal dette komme i år? Har elska denne serien siden det første spillet og det har alltid gitt meg mange timer underholdning. Selv om de har utviklet seg fra spesiell til litt mindre spesiell fra 1 til 3. Frykter at nr. 4 kansje ikke skiller seg fra massen, eller treern annet enn når det kommer til grafikk. Men har stor tillit til Bizzare når det gjelder spilleglede.

Lenke til kommentar
Var dårleg kvalitet på bilda...PGR 3 ser betre ut enn det der. ;)

8491403[/snapback]

Du har en tendens til å komme inn i tråder som handler om X360 spill og kritisere grafikken og that's it. Hva er poenget hvis du verken har interesse for spillet eller har noe mer å si?? Er det bare for å trolle?

8496610[/snapback]

Eg seier faktisk ikkje grafikken er dårleg, men at bildene openbert er av for lav kvalitet. NEKTER å tru at oppfølgaren til PGR 3, som er eit vakkert spel, ikkje skal sjå betre ut enn forgjengaren. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...