ShredLord Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Var dårleg kvalitet på bilda...PGR 3 ser betre ut enn det der. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Synes nå bakken kunne trengt litt mer detaljer... Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Så lenge spillet duger til MS rattet så blir jeg fornøyd Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 I og med at også dette kjører i 30 fps er det nok rom for mye flott grafikk Syns forøvrig vann-på-bil effekten ser godt ut. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 synes også at vann på bileffektene var råe Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Stilig med disse vanneffektene ja, er virkelig spent på denne tittelen! Som Mala sa så skal spillet kjøre på 30fps (720p), så det kan bli virkelig flott grafikk til slutt ja. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Eneste som imponerte på de bildene var vanneffekten på bilene! Bakken var veldig kjedelig, men dette kommer nok -Pixi Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Var dårleg kvalitet på bilda...PGR 3 ser betre ut enn det der. 8491403[/snapback] Du har en tendens til å komme inn i tråder som handler om X360 spill og kritisere grafikken og that's it. Hva er poenget hvis du verken har interesse for spillet eller har noe mer å si?? Er det bare for å trolle? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tror nok han bare "kødda" Norse360, ikke ta alt seriøst Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 hehe, tar det ikke så tungt, men jeg er ikke helt sikker på om han er seriøs eller ikke da han har gjort det samme i andre tråder. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Norse360: Han sa da virkelig at kvaliteten på bildene var dårlig, ikke at han trodde at grafikken ble dårlig. Spillet ser bra ut fra det man klarer å se på bildene. Sikkert ett flott bilspill dette, har desverre ikke testet de første spillene. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Så lenge spillet duger til MS rattet så blir jeg fornøyd 8491476[/snapback] Er det et ratt med girspake også? Jeg så et på Expert som hadde ratt, pedaler og girspake. Finnes det til X360? Jeg syntes da disse bildene så veldig bra ut. Særlig det bildet hvor man tydelig ser regndråpene på panseret =) Lenke til kommentar
Imidura Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 ohlala: Du har glemt en R i tittelen på spillet. fy, fy Skal dette komme i år? Har elska denne serien siden det første spillet og det har alltid gitt meg mange timer underholdning. Selv om de har utviklet seg fra spesiell til litt mindre spesiell fra 1 til 3. Frykter at nr. 4 kansje ikke skiller seg fra massen, eller treern annet enn når det kommer til grafikk. Men har stor tillit til Bizzare når det gjelder spilleglede. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Var dårleg kvalitet på bilda...PGR 3 ser betre ut enn det der. 8491403[/snapback] Du har en tendens til å komme inn i tråder som handler om X360 spill og kritisere grafikken og that's it. Hva er poenget hvis du verken har interesse for spillet eller har noe mer å si?? Er det bare for å trolle? 8496610[/snapback] Eg seier faktisk ikkje grafikken er dårleg, men at bildene openbert er av for lav kvalitet. NEKTER å tru at oppfølgaren til PGR 3, som er eit vakkert spel, ikkje skal sjå betre ut enn forgjengaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå