fattony2 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 jeg har satt opp en hjemme side nå og brukte freewebtown og .tk domene. Men nå har jeg fått en diger banner av freewebtown på toppen av siden, i tillegg til en banner fra .tk, og reklame før man kommer inn på siden i tillegg! Så jeg lurte på om det var noe annet alternativ, noe billig eller gratis. Kanskje en server med .no domene som ikke kosta så mye? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Sjekk ut denne tråden. Det er vel for det meste sånne som koster penger, men hvis du vil ha gratis: Hotserv.dk Frac.dk Freewebs Gratis domene (www.dinside.co.nr) får du hos http://freedomain.co.nr/ uten reklame. Lenke til kommentar
fattony2 Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 hm.. Gratis alternativene passet ikke helt, men skal sjekke om jeg ikke betaler for en ny server. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hm, kan du fortelle hva som gjorde at de ikke passet deg? Noe spesielt du trenger? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 hm.. Gratis alternativene passet ikke helt, men skal sjekke om jeg ikke betaler for en ny server. 8491560[/snapback] Alternativ til .tk domenet er www.hvafduvil.moo.no Helt helt uten reklame og samme funksjonalitet som tk Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 hm.. Gratis alternativene passet ikke helt, men skal sjekke om jeg ikke betaler for en ny server. 8491560[/snapback] Alternativ til .tk domenet er www.hvafduvil.moo.no Helt helt uten reklame og samme funksjonalitet som tk 8491757[/snapback] Nå kommer det vel ann på hva han vil med siden sin. Skal det være en seriøs nettside, f.eks. for en bedrift, så er .moo.no et dårlig valg. .no domener er forøvrig ikke gratis, og du trenger et organisasjonsnummer for å bestille slike domener. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 hm.. Gratis alternativene passet ikke helt, men skal sjekke om jeg ikke betaler for en ny server. 8491560[/snapback] Alternativ til .tk domenet er www.hvafduvil.moo.no Helt helt uten reklame og samme funksjonalitet som tk 8491757[/snapback] Nå kommer det vel ann på hva han vil med siden sin. Skal det være en seriøs nettside, f.eks. for en bedrift, så er .moo.no et dårlig valg. .no domener er forøvrig ikke gratis, og du trenger et organisasjonsnummer for å bestille slike domener. 8491986[/snapback] Hvis man har brukt .tk fra før må .moo.no være en del mye bedre, dog derfor forslaget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Om du vil ha en billig plass å hoste siden din vil jeg anbefale One.com, men dersom du skal ha .no domene må du ha orginasjonsnummer. Wiken Lenke til kommentar
mske Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Tja, Anders Moen..ikke helt uten reklame.. Man må ha et lite bilde som linker til siden dems på forsiden din Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det står at de sjekker det manuelt (om man har link til freedomain.co.nr), men jeg tviler på at noen sjekker for jeg prøvde en gang uten å legge til link til dem og den er fortsatt oppe, men kommer ikke på sida nå i slengen. Lenke til kommentar
jonanders102 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nei, link til freedomain.co.nr er ikke nødvendig....ingen som sjekker det opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå