Tharos. Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Det er så irriterende noen ganger... Du har alt på topp, favorittrifla, alle granater, og du klarer å kverke 2-3 stykker og livet er bra. SÅ! Plutselig møter du på en av disse "gjengene", 3 eller flere som går sammen og sikkert snakker sammen. Ratat... På ett sekund er Resistance-livet ikke fullt så bra... :!: Forresten, noen som har mic? Vi blir sikkert mye bedre om vi snakker sammen? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det er så irriterende noen ganger... Du har alt på topp, favorittrifla, alle granater, og du klarer å kverke 2-3 stykker og livet er bra. SÅ! Plutselig møter du på en av disse "gjengene", 3 eller flere som går sammen og sikkert snakker sammen. Ratat... På ett sekund er Resistance-livet ikke fullt så bra... :!: Forresten, noen som har mic? Vi blir sikkert mye bedre om vi snakker sammen? 9107473[/snapback] Jeg har ikke mic, fordi den micken jeg har er ikke på headsettet via USB, en sånn drittmic til 40 kr så henger å slenger Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Forresten, noen som har mic? Vi blir sikkert mye bedre om vi snakker sammen? 9107473[/snapback] Rekker vi og snakke så mye på Team Deathmatch a? det er jo full kaos med en gang, pleier og død i løpet av 5 sec etter spawn Men på Capture the flag kan det være veldig bra med mic for og planlegge rutene Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det er så irriterende noen ganger... Du har alt på topp, favorittrifla, alle granater, og du klarer å kverke 2-3 stykker og livet er bra. SÅ! Plutselig møter du på en av disse "gjengene", 3 eller flere som går sammen og sikkert snakker sammen. Ratat... På ett sekund er Resistance-livet ikke fullt så bra... laugh.gif Evt når er du er på en maks bra run som du beskriver.. og en duchebag spawner 2 meter bak deg, når du har 1 eller 2 liv firkanter igjen, og skyter/slår deg til døde.. Jeg hater når folk spawner rett i rumpa på deg.. evt. når du selv spawner rett forann enn som har stacked opp våpen til tenna. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Forresten, noen som har mic? Vi blir sikkert mye bedre om vi snakker sammen? 9107473[/snapback] Rekker vi og snakke så mye på Team Deathmatch a? det er jo full kaos med en gang, pleier og død i løpet av 5 sec etter spawn Men på Capture the flag kan det være veldig bra med mic for og planlegge rutene 9107533[/snapback] Jo... du kan ha rett i det, men litt morsomt å rope "HJEEELP" eller "NEEEII" osv. i øret på hverandre også? Går vel an å ha det sosialt fordi om man dør annethvert sekund vel? Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ser ikke meg på lista Synes du skal legge meg til tharos.. Klar for litt onlinespilling! :] Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg kan også joine. Hvem skal jeg legge til? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Oppdatert fysta posten igjen. Håper det går greit at jeg legger til Folket på vennelista på ps3'n også... Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Player not found?? Jeg har deg da på vennelisten min på PS3'en Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg legger til dere inne på selve spillet online. Har så mange i vennelista i PS3 menyen fra før av. Kommer forresten ikke til å forandre clan-tag fordi jeg er med i en klan fra før av. Men blir nokk med å spille som som oftest. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Player not found?? Jeg har deg da på vennelisten min på PS3'en 9112761[/snapback] Ja, jeg vet. Pokker så rart. Jeg har prøvd både små og store bokstaver også. Player not found. Får prøve igjen i kveld eller noe... Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Har mic jeg, som jeg ikke har prøvd ennå en gang Må vel nesten se om det funker noe bra Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Noen som vil være med å spille Team Deathmatch i dag? Er ledig i hele dag så vidt jeg veit Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Noen som vil være med å spille Team Deathmatch i dag? Er ledig i hele dag så vidt jeg veit 9119220[/snapback] Jeg kan være med litt etterpå viss du kan, 4-5 tia, kan msg deg på PS3en Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Jeg er også med. edit: PSN: Nimrad Endret 22. juli 2007 av Nimrad Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Da mekker vi party etterpå Jeg er online allerede! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Crap, dette gikk jeg fullstendig glipp av... Det kommer vel en ny dag i morra. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Skal vi da bare spille oss? Da er jeg isåfall med! PSN: latter17 RFOM: latter17 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Kan bli med i kveld jeg! Kan spille fram til litt over 11 hvertfall, skal på jobb i morra Bare si ifra, så logger jeg meg på right away =) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hmm har faktisk gått glip av denne tråden her. Hender eg spillet litt FOM online eg også, så eg kan gjerne bli med noen runder no og da. Forøvrig syns eg at disse air fuel granatene er NOE dominerende i visse kamper Men i hellvette så RÅ de er da^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå