Gå til innhold

Resistance: FOM clan?

Tharos.

Anbefalte innlegg

Det er så irriterende noen ganger... Du har alt på topp, favorittrifla, alle granater, og du klarer å kverke 2-3 stykker og livet er bra. SÅ! Plutselig møter du på en av disse "gjengene", 3 eller flere som går sammen og sikkert snakker sammen. Ratat... På ett sekund er Resistance-livet ikke fullt så bra... :!:

Forresten, noen som har mic? Vi blir sikkert mye bedre om vi snakker sammen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er så irriterende noen ganger... Du har alt på topp, favorittrifla, alle granater, og du klarer å kverke 2-3 stykker og livet er bra. SÅ! Plutselig møter du på en av disse "gjengene", 3 eller flere som går sammen og sikkert snakker sammen. Ratat... På ett sekund er Resistance-livet ikke fullt så bra...  :!:

9107473[/snapback]

Jeg har ikke mic, fordi den micken jeg har er ikke på headsettet via USB, en sånn drittmic til 40 kr så henger å slenger :tease:

Lenke til kommentar

9107473[/snapback]

Rekker vi og snakke så mye på Team Deathmatch a? det er jo full kaos med en gang, pleier og død i løpet av 5 sec etter spawn :p

Men på Capture the flag kan det være veldig bra med mic for og planlegge rutene ;)

Lenke til kommentar
Det er så irriterende noen ganger... Du har alt på topp, favorittrifla, alle granater, og du klarer å kverke 2-3 stykker og livet er bra. SÅ! Plutselig møter du på en av disse "gjengene", 3 eller flere som går sammen og sikkert snakker sammen. Ratat... På ett sekund er Resistance-livet ikke fullt så bra... laugh.gif

Evt når er du er på en maks bra run som du beskriver.. og en duchebag spawner 2 meter bak deg, når du har 1 eller 2 liv firkanter igjen, og skyter/slår deg til døde..

Jeg hater når folk spawner rett i rumpa på deg.. evt. når du selv spawner rett forann enn som har stacked opp våpen til tenna.

Lenke til kommentar

9107473[/snapback]

Rekker vi og snakke så mye på Team Deathmatch a? det er jo full kaos med en gang, pleier og død i løpet av 5 sec etter spawn :p

Men på Capture the flag kan det være veldig bra med mic for og planlegge rutene ;)

9107533[/snapback]

Jo... du kan ha rett i det, men litt morsomt å rope "HJEEELP" eller "NEEEII" osv. i øret på hverandre også? Går vel an å ha det sosialt fordi om man dør annethvert sekund vel? :D

Lenke til kommentar

Jeg legger til dere inne på selve spillet online. Har så mange i vennelista i PS3 menyen fra før av. Kommer forresten ikke til å forandre clan-tag fordi jeg er med i en klan fra før av. Men blir nokk med å spille som som oftest. :)

Lenke til kommentar

Hmm har faktisk gått glip av denne tråden her. Hender eg spillet litt FOM online eg også, så eg kan gjerne bli med noen runder no og da.

Forøvrig syns eg at disse air fuel granatene er NOE dominerende i visse kamper :p Men i hellvette så RÅ de er da^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...