Tharos. Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg er med, absolutt! Name the time and place. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Det kunne jo høres spennende ut det. Min PSN ID er cerb89. Jeg er alltid klar for litt pew pew. Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Joiner gjerne en norsk klan i resistance. Ikke testa det på nettet ennå men tenkte å spille litt i kveld.. Bare send invite hvis noen er gira..? Psn: Xerian Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Har ikke testa det online ennå (jobb, dame og unge funker normalt dårlig overens med online-spilling), men legg meg til så blir jeg med neste gang vi er på samtidig! 9090585[/snapback] Jeg får failed på brukernavnet ditt i Resistance? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg er med! Bare si når, så kan dere regne med meg Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Vel, noen som er med ni i kveld? That's 2100 hours for you military headcases. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Excellent! Forresten, hva slags moduser liker dere å spille mest/best? Jeg har fått stor sans for one-hit-kills kamper må jeg si. Litt mer "ekte", og det går mer på reaksjonsevne, enn å springe rundt i ring og tømme magasinet. (Noen liker det også, selvsagt). Synd at man ikke går opp i rang på player-matches da... Capture the flag og de andre "oppdragskampene" er jo også coolt. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Spiller for det meste team deathmatch ranked her.. da man vet man får.. er ikke så veldig fan av meltdown.. liker bedre capture the flag. Kan desverre ikke kl. 21 i dag.. mulig jeg får joinet senere. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Team Deathmatch og Deathmatch (ranked) er mine favoritter. Mitt inntrykk av CtF osv er at det er heller laber aktivitet. Menmen, mulig dette ikke gjelder overalt Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 En grunn til at jeg liker one-hit-kills kan nok være at jeg er så forbaska dårlig til å sikte. Da spiller vi ranked team deathmatch da? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Den er grei, TD er artig =) Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Har du mic, Braxboy? Edit: La ut medlemslista i førstepost. Endret 19. juli 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 NEi, desverre Skal skaffe meg snart da! Jeg kommer nå, beklager den lille forsinkelsen.. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Måtte stikke nu folkens. Takk for en gøyal spille- kveld Ser frem til å lære mer, men innså i kveld at jeg fortsatt er en newb ^^ Det går VELDIG i perioder liksom.. Må bli mer stabil Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Dette var gøy, selvom jeg alltid bånnet statsen min mot deres Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Good game, som de sier...ekspertene... Uhyggelig streng sensur på Resistance forresten. Da jeg skrev: "Jeg blir **** dårligere og dårligere, var ****=bare. Betyr "bare" dra til helsike på et eller annet indianerspråk, mon tro? Håper flere blir med neste gang! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hah, jeg trudde u skreiv jeg blir faen dårligere jeg Men jepp GG blir aldri bedre jeg, på Bullseye gunnen tømmer jeg alltid hele magasinet før jeg får drept noen mens rifla er litt lettere og treffe med da kulene går mer "fremover" Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Syk sensur ! alt som rimer på nigger blir sensurert xD men du kan jo selvsagt si: "FAen jeg skal drepe deg jævla fittetryne!" ----------------------------------------------------------------------------------- Hva om vi får opp vårt eget mini-forum? kan jo bli til en "skikkelig" klan dette her Endret 20. juli 2007 av potetgullmannen Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Artig å spille i går.. morro at jeg fikk joinet litt senere Begynt å bli mange med i klanen.. det er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå