Gå til innhold

Resistance: FOM clan?

Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg er ikke akkurat en dedikert bruker her på diskusjon.no, men jeg hadde satt veldig pris på om jeg kunne blitt med i klanen deres. Jeg leter etter en norsk resistance- klan, for det kan bli litt kjedelig å spille bare med "random" folk :p

Jeg har nylig kjøpt spillet, men syns jeg begynner å få dreisen på det. Har blandt annet vunnet noen "free for all" oppgjør, hvor favoritten er Deathmatch :D

Jeg er 18 år, og har spilt spill så lenge jeg kan huske. Har 360 og ps3, men blir mest av sistnevnte om dagen. Xboxen tok nylig kvelden, og skal en svipptur til tyskland :thumbdown:

Hvis dette høres interessant ut, ikke nøl med å invitere meg! Jeg vil så klart spille så ofte jeg har mulighet.

PSN: braxboy

:thumbup:

Lenke til kommentar
Capture var drit booring =/ skjedde så lite

9096068[/snapback]

Ja, veit.. Altfor stort map med så få spillere. Var nøyaktig det samme som skjedde når jeg spilte det for et par dager siden. Virker som folk ikke liker å spille CtF. Synd, for det er egentlig utrolig morsomt. Hvem husker vel ikke glansdagene til det første UT spillet :dribble:

Lenke til kommentar

Noen som er med på og avtale en tid mange i klanen kan møte og spille sammen? bare en tid som passer for de aller fleste :p hadde vært så fett og ha fullt 10 man team eller noe ^^ er ikke noe god selv. sjelden jeg får flere kills enn deaths på deathmatch men det ordner seg vel med tiden hehehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...