Ferchie Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Okay. Hva er navnet på denne klanen egentlig? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 jaggu. Noen som kan ordne invite til meg? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 bare tharos som kan fikse tror jeg.. litt tungvindt Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Mohahaha, bow down before your leader! Neida, jeg inviterer alle som vil med, neste gang jeg spiller Resistance. Det kan ta litt tid akkurat nå, for det er 400 grader i skyggen her. (Skrur jeg på Ps3'n blir det enda mer). Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Eyy, endelig fant jeg noen R:FOM folk her inne.. Startet akkurat å snakke om dette i en Elkjøp tråd (ja tru det eller ei) så stengte moderatoren den og jeg har lett siden. Har kun spilt dette i en uke så må trene litt mere før jeg beveger meg online men send en invite så er jeg plutselig der. PSN: Razor_74 Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Høres spennende ut. Har akkurat begynt å spile R:FOM selv om jeg fikk det for flere måneder siden. Min PSN står i signaturen. Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Bare legg meg også til. Ikke spilt så mye online, men når høsten kommer og kveldene blir mørke blir det mere spilling Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Ålraitey! Oppdatert lista, og daim! Vi begynner å bli mange! Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Skjønner fortsatt ikke hvorfor du ikke finner meg Tharos? Jeg har deg jo på vennelisten min på PS3'en Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Updated Siste versjon av R:fom da? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Kan være noe der. Breadcrumb var også "not found" til han oppdaterte spillet. Tror jeg han gjorde. Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kom rett inn, takker for inviten Så hvordan funker dette da? Å finne ett spill og slikt mener jeg? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) count me in PSN: Slugge btw er allerede i clan, får ikke tak på ps3en før i morra, men invite funker vel som vanlig ford? bare prøv isåfall ellers kan jeg si ifra når fiksa. og non må snart mekke en norsk ps3 side! som har litte info om forskjellige onlinespill (hva som norske folk spiller online osv, og ha en norsk offisiell ps3 clan til hvert online spill, mye kjekkere å spille med folk man chatter på forum med osv!) Endret 14. august 2007 av Slugge Lenke til kommentar
Teds Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 count me in PSN: Slugge btw er allerede i clan, får ikke tak på ps3en før i morra, men invite funker vel som vanlig ford? bare prøv isåfall ellers kan jeg si ifra når fiksa. og non må snart mekke en norsk ps3 side! som har litte info om forskjellige onlinespill (hva som norske folk spiller online osv, og ha en norsk offisiell ps3 clan til hvert online spill, mye kjekkere å spille med folk man chatter på forum med osv!) 9281177[/snapback] Reklamering, ja, men han spørte Playstation.SisteStopp.com Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er nok med på noen kamper jeg også. enda jeg er veldig veldig dårlig . men bare å adde. psn id i sign. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg vil være med om jeg får PSNID: Jorchi Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg har bestil min ps3 nå(bestilte i går), så den kommer sikkert på Tirsdag ellernoe. kan noen her forklare meg hvor man fikser psn etc? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det er så enkelt at det trenger ingen forklaring. Det er bare å registrere seg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå