Gå til innhold

Resistance: FOM clan?

Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eyy, endelig fant jeg noen R:FOM folk her inne.. Startet akkurat å snakke om dette i en Elkjøp tråd (ja tru det eller ei) så stengte moderatoren den og jeg har lett siden.

Har kun spilt dette i en uke så må trene litt mere før jeg beveger meg online men send en invite så er jeg plutselig der.

PSN: Razor_74

Lenke til kommentar

count me in

PSN: Slugge

btw er allerede i clan, får ikke tak på ps3en før i morra, men invite funker vel som vanlig ford? bare prøv isåfall :p ellers kan jeg si ifra når fiksa.

og non må snart mekke en norsk ps3 side! som har litte info om forskjellige onlinespill (hva som norske folk spiller online osv, og ha en norsk offisiell ps3 clan til hvert online spill, mye kjekkere å spille med folk man chatter på forum med osv!)

Endret av Slugge
Lenke til kommentar
count me in

PSN: Slugge

btw er allerede i clan, får ikke tak på ps3en før i morra, men invite funker vel som vanlig ford? bare prøv isåfall :p ellers kan jeg si ifra når fiksa.

og non må snart mekke en norsk ps3 side! som har litte info om forskjellige onlinespill (hva som norske folk spiller online osv, og ha en norsk offisiell ps3 clan til hvert online spill, mye kjekkere å spille med folk man chatter på forum med osv!)

9281177[/snapback]

Reklamering, ja, men han spørte :p

Playstation.SisteStopp.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...