Enigma123 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Joiner jeg også hvis det er plass. Nick finner du i signaturen Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 sleng meg med! PSN: Lillehagen småbrødre kan være SÅ irriterende...særlig de som er to år yngre >| Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Jaadda, vi er oppe i 11 stk. nå. Ikke verst! (Dette er egentlig en bump ja, så flere ser tråden. Forhåpentligvis.) Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Blir det noko speling i kveld eller? Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg vil også være med! Jeg kan jo bare forlate den clanen jeg er med i nå? PSN ID: SirKratoS Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 12! Om noen vil være med, spiller jeg fra nå og utover en stund. Skriv her eller send PM, og jeg lager nytt party. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har dere noe navn på klanen da? Hvis ikke, hva med; "Spitsbergen Sluts" Den går vel kanskje ikke gjennom sensuren, men. Var kanskje et dårlig forslag, men klannavn må dere ha! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Har dere noe navn på klanen da? Hvis ikke, hva med; "Spitsbergen Sluts" Den går vel kanskje ikke gjennom sensuren, men. Var kanskje et dårlig forslag, men klannavn må dere ha! 8514515[/snapback] Klanen heter Gamer.no Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 egentlig burde vi planlege når vi skal spille, så vi kan spille mot hverandre og ikke bare trykke oss inn på ranked game dre det er omtrent 10.000 stykker med Insomniac-medaljen og skull-head...altså 5000 online-kamper og alle skillpoints.... egentlig passer de fleste kvelder for meg...særlig fredag/lørdag Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Vi kan jo mekke et sånt "party" også, så får vi spille på lag hele tiden, på ranked. Jeg skal veldig sannsynlig spille ikveld ihvertfall. Rop ut om det er flere som blir med! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 jeg kan bli med. PSN: boundish91 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Stor klapp for insomniac som har laget internasjonale servere, da kan jeg være med å spille Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 I svarte... noen må sende en mail til Insomniac Games og spørre hvorfor det ikke er med kjøretøyer på online multiplayer altså. Det er jo dritmorsomt på to-player storymode jo! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Huff merker det er altfor lenge siden jeg har spilt.. sliter med å få opp ratioen nu.. og hadde en vanvittig 9 loss streak på team deathmatch.. Hadde også en utrolig tragisk runde hvor en nerd 14 amerikaner slang dritt non stopp over headset... Tydelig at det ikke bare er xbox live som har sånne. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 må jeg skru på noe for og høre folk snakke? Når jeg spiller er jo alle stumme Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 hmm.. nei ikke etter at patchen kom.. skal komme på tv'en da, med mindre det er skrudd av. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ehh superbump? jeg vil veldig gjerne bli med psn: Andcol Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Ehh superbump? jeg vil veldig gjerne bli med psn: Andcol 9086641[/snapback] Thou shall be added. Men vi har fremdeles til gode å spille kamper sammen i denne klanen, så ikke forvent allverdens av oss... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå