Mala Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Bah, sku ta meg noen runder oppvarming public men eg merket fort at eg var for trøtt til å greie noe som helst. Så i dag var spillet bare irriterende Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 braxboy.. joina oss? ingame akkurat nu dog Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Det har vært mye "på sparket"-spilling på oss i det siste, så nå tenkte jeg å avtale spillekveld litt i forveien. Kanskje blir vi flere enn noen gang? Søndag er en fin dag å sitte tilbakelent i godstolen og bjeffe ukvemsord til tv-skjermen, så jeg håper så mange som mulig blir med da. (I morgen altså). Tid er jeg litt usikker på, hva passer best? Rundt 19:00 eller 20:00 kanskje? Kom med forslag! Edit: Hvis R6-folket allerede har avtalt spilling på samme tid, så si fra! Edit Piaf: Skriver opp hvem som blir med i denne posten. Søndag, kl. 19-20'ish: Tharos bebeluluv braxboy Zealow BadSmile gholie123 Lskgutt Endret 5. august 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 skal se om jeg kan. har egentlig love noe kvalitets tid med kjerringa.. hvorfor i helvette skjer sånt når jeg har lova meg bort! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg joiner i morra jeg luvluv party hoster kanskje i dag også viss noen kan Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Skal på fest i dag.. Så blir ikkeno i kveld. Men til søndag er jeg ladd, kanskje litt vondt i huet og greier, men jeg klarer meg.. Hehe ^^ 19-20 som nevnt tidligere i tråden passer fint i morra! Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Vi pleier å ha fast dag på onsdag og søndag kl 20.00, men dere kan jo bare spille dere Er egentlig bare bebeluluv som uteblir fra RSV tenker jeg og han har jo ikke vært med så mye uansett pga R:FOM Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Oi, pokker. Vel, si ifra om det kræsjer... Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Som sagt er det vel bare bebeluluv som frafaller RSV og han må da for all del få lov til å spille seg ferdig med R:FOM Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Regner med å bli med i morgen, dersom ikke noe plutselig skulle dukke opp. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Jeg er med, men hadde vært fint med en ikveld også :-) skaffet en ultra macgyver løsning med tastatur ;-)... Visst ikke noe ikveld, så setter jeg meg ned med en hau filmer :-)... Men imorra er jeg klart med!! Endret 4. august 2007 av BadSmile Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 kommer til å spille litt nu.. bare å komme på om noen har lyst. tastaturet funker kun til å skrive eller? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Er fristet til å joine, men skal flytte i morgen, så må vel heller pakke ned edelstenen min. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det var synd det.. men vi tar det igjen Om du skulle ombestemme deg, så er muligheten der. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jepp tastaturet er bare å skrive med, funker ikke å spille med i resistance, men skal visstnok funke i unreal. Får se åssen det blir ;-) Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Blir det noe spilling i kveld a folkens?? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jepp, i dag blir det spilling(satser på det i hvertfall). Tatt pause en uke nå så er nok blitt litt dårlig =/ Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Håpte det vi ble flere denne gang jeg... Er det sol over Sinsenkrysset eller? Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg er gjerne med om det er plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå