Imsdalo Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Bra game ikveld folkens .. Hagle desperado! Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kan nokk ikke være med igjen før 8- 9 august. Vi er midt inne i en flytteperiode og PS3en er pakket ned så... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Huff, jeg spilte i ca. 3 sekunder, så fryste skjermen seg. Snudde tilfeldigvis blikket mot adsl-modemet, som manglet et par lys som er ganske viktige... Telenor var vel lei av all spillingen min. Blir med en annen gang! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Merka dette jeg må innrømme at human er virkelig noe shit. hadde alltid + stats som chimera, men når human kom da ble det - stats bare =/ Også ble det veldig mye hagle i går utenom meg som alltid bruker bullseye Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Credits til deg, med bullseyen og evnen til å drepe folk med den, altså! Jeg sliter med å treffe ei låvedør med den sprederen der. Hagla derimot... Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 vel hagla er jo tross alt close combat så det er en sjanse du bommer. men når du løper rett i tryne på en kar, trekker av og smører han utover veggen. da er vi igang Lenke til kommentar
fluff Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Bullseye er klart det beste våpenet i spillet. Bare du vet hvordan du bruker den. Men jo, nå må jeg komme til poenget mitt. Jeg er fluffeluFF, nestlederen i Rainbow Six-klanen VWG (Vikings With Guns) og jeg bare lurte på når dere har spillekvelder eller lignende? Vi merket at det var endel som uteble fra vår siste kveld med spilling, så vi antok at de hang seg på dere. Siden dere har den største klanen antok vi det som rettferdig at vi eventuelt flyttet en av våre spillekvelder. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Det var absolutt ikke meningen å ha spillekveld samtidig med dere. Vi har hittil kun tatt det på sparket samme dag, så vi har ikke planlagt noenting fremover. Regner med vi klarer å holde oss borte i morgen iallefall. Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er det mulig å slutte i en klan? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 bare å gå inn på community/clan siden din og option og velge leave Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Bullseye er klart det beste våpenet i spillet. Bare du vet hvordan du bruker den. Men jo, nå må jeg komme til poenget mitt. Jeg er fluffeluFF, nestlederen i Rainbow Six-klanen VWG (Vikings With Guns) og jeg bare lurte på når dere har spillekvelder eller lignende? Vi merket at det var endel som uteble fra vår siste kveld med spilling, så vi antok at de hang seg på dere. Siden dere har den største klanen antok vi det som rettferdig at vi eventuelt flyttet en av våre spillekvelder. 9184196[/snapback] Det var ikke meningen og ødelegge for spillekvelden deres som var planlagt, men vi tar det jo som sagt på sparket. Vi har egentlig ikke "spillekvelder" men de som kan møte opp joiner bare. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Vi skal ikke spille litt ikveld a?... fått ny tv på rommet, og vil teste den Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Har storspring(les jobber helga rundt) så blir lite spilling på meg i hvetfall Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Tja, kanskje det? Skal ikke se bort ifra at jeg titter innom. Lenke til kommentar
ladden87 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) hehei hadde vært kjekt om eg kunne vært med send invite da haha glømte og skrive bruker navet mitt xD brukernavn : ladden Endret 3. august 2007 av ladden87 Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Når er dette snakk om? Mulig jeg kan være med en stund.. PSN ID: geofrank Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg er med i kveld om noen vil spille.. Ikke enda da, nærmere natta Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 jeg er med om noen drar igang. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Oppdaterte fystapost. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeright, du er ikke missing in action mer! Har du gjort noe med spillet eller? I tilfelle det er noe de andre kan gjøre, så jeg finner dem... Jeg er med og på nå, om noen vil spille. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hvem gjort noe med spillet? Kommer nu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå