Gå til innhold

Resistance: FOM clan?

Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bullseye er klart det beste våpenet i spillet. Bare du vet hvordan du bruker den.

Men jo, nå må jeg komme til poenget mitt. Jeg er fluffeluFF, nestlederen i Rainbow Six-klanen VWG (Vikings With Guns) og jeg bare lurte på når dere har spillekvelder eller lignende? Vi merket at det var endel som uteble fra vår siste kveld med spilling, så vi antok at de hang seg på dere. Siden dere har den største klanen antok vi det som rettferdig at vi eventuelt flyttet en av våre spillekvelder.

Lenke til kommentar
Bullseye er klart det beste våpenet i spillet. Bare du vet hvordan du bruker den.

Men jo, nå må jeg komme til poenget mitt. Jeg er fluffeluFF, nestlederen i Rainbow Six-klanen VWG (Vikings With Guns) og jeg bare lurte på når dere har spillekvelder eller lignende? Vi merket at det var endel som uteble fra vår siste kveld med spilling, så vi antok at de hang seg på dere. Siden dere har den største klanen antok vi det som rettferdig at vi eventuelt flyttet en av våre spillekvelder.

9184196[/snapback]

Det var ikke meningen og ødelegge for spillekvelden deres som var planlagt, men vi tar det jo som sagt på sparket. Vi har egentlig ikke "spillekvelder" men de som kan møte opp joiner bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...