Tharos. Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Hoi! Noen som er med på en uoffisiell Gamer-clan i Resistance? Har blitt litt lei av å spille med rabiate utlendinger, med gaffateip rundt avtrekkeren (og våpenet siktet mot meg) i det siste. Hadde vært morsomt med noen kjente navn ihvertfall, så jeg kan kjefte på forumet her, etter kamper. Tenker ikke på noe seriøst nivå altså, tvert imot. Medlemslista: Tharos Zealow Edquist SpyhunterX SanAndre cerb89 bebeluluv boundish91 lillehagen Toman85 BadSmile Andcol Archon jpeetsman Akinesia Jikla Lasse90 jakzen ShrugZ Gholie123 braxboy haansi Nimrad OleIdolet Breadcrumb Iron_Knuckle Xerian Nataz666 ladden Razor_74 Haugesten Jorchi jeeeeeeright (Invite Sent) Ferchie (Invite Sent) Andre76Norway (Invite Sent) slugge (Invite Sent) Liquidant (Invite Sent) ASPIRE (Invite Sent) atehn (Invite Sent) Tjokken (Invite Sent) Akrabra (Invite Sent) Memoen (Invite Sent) Lomax (Invite Sent) Player not found: Lokiboki Latter17 DavidVenice Blazen Endret 8. september 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Er gjerne med! PSN: corpcorp Er også lei av å bli kontinuerleg eid av utlendingar! Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Blir gjerne med jeg... PSN: SanAndre Resistance er rått online! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Invites sendt! Da var vi tre! Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 eg vil vær med... resistance er rått online PSN: Alfarnes Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Jeg vil være med, hvis det funker.. har US spill så tviler.. PSN : Zealow Endret 28. april 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg vil være med, hvis det funker.. har US spill så tviler.. PSN : Zealow 8492224[/snapback] Latterlig det er delt opp i soner Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Jeg vil være med, hvis det funker.. har US spill så tviler.. PSN : Zealow 8492224[/snapback] Virker ikke slik nei, "player not found". Synd! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Sorry Alfarnes, jeg ble visst litt konsentrert om et ctfgame her. Er det noen måte å finne ut hvor folk på buddy-lista spiller, og joine i et spill de er med i, eller må man starte et nytt spill hver gang? Har ikke spilt Resistance så lenge, så jeg er ikke noen proff. Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Blir gjerne med. Med hva er PSN? hvor finner jeg PSNen min. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 PSN er kort for Playstation Network Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg joiner gjerne R:Fom er klar til online .. Psn bebeluluv Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Sorry Alfarnes, jeg ble visst litt konsentrert om et ctfgame her. Er det noen måte å finne ut hvor folk på buddy-lista spiller, og joine i et spill de er med i, eller må man starte et nytt spill hver gang? Har ikke spilt Resistance så lenge, så jeg er ikke noen proff. 8492566[/snapback] ok, trur du kan starte sånn greie som gjør at du kan invitere venner også kan dere finne et game Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Aha, jeg fant det du snakker om, "Party". Ja, det blir litt av et "party". Men kan jeg lage et "party" og starte å spille? Eller må jeg vente til alle som skal være med, har joinet partyet mitt, og så starte spillet? Jeg begynner å spille litt nå og utover. Om flere vil være med så rop ut! Enten her, eller på PS-nettverket. ID in the sigg! Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg er med! Er på fylla med Russtiden ute å går nå, så kan ikke i kveld, men blir gjerne med senere! PSN: Lokiboki Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Fyr opp meg og på lista, har spilt 100kamper og har vel like mye tap som seire PSN-ID Toman85 Vil gjerne bli med Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Eg bumper denne her eg! Anbefalar verkeleg folk som evt. ikkje har prøvd Resistance online enno til å prøve det! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Dette går jo ganske bra! Da er vi opp i 8 gangmembahs, om alle aksepterer invitasjon selvsagt. Noen av dere som har mic forresten? Har ikke gått til innkjøp enda, men det virker ikke som noen bruker det i R:FoM. Jeg har iallefall til gode å høre noen gloser fra "Nigel" eller "Wolfgang", eller "Francois". Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 har desverre ikkje mic men skal sikkert kjøpe snart Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Bare å legge meg til, spiller dette spillet en del. PSN - Edquist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå