Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenge god førstegangsbil, maks 40 000kr

Anbefalte innlegg

Eg er ei jente som fylte 18 år i januar det året her. Helde på med billappen og har teori o oppkjøring igjen....

Trenger ein skikkeli bil ganske snart.. Maks 40 000kr, diesel og helst nyare enn 1990.... Vil helst at den skal vere på Vestlandet....

Kan noken hjelpe meg?? :yes:

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen spesiele grunner til at du skal ha diesel bil?  :) Er ikke akkurat det kjappeste du får kjøpt, tenker da på vanlig deisel uten turbo...  :hmm:

8491329[/snapback]

Eg skal ha dieselbil pågrunn av at pappa betala både bilen og drivstoffet.... eg vil gjerne ha tdi.....

Lenke til kommentar

Diesel bil til 40k klassen er ikke noe seriøst og skryte av. Du får sikkert en vento/passat/golf TDK til prisen. Eller en nyere Seat TDI til omkring prisen. Ikke lyst på en 87 Audi 80 Quattro til halvparten av prisen så er du klar for en hard vinter her på vestlandet? ;)

Endret av MortenGlmz
Lenke til kommentar
Diesel bil til 40k klassen er ikke noe seriøst og skryte av. Du får sikkert en vento/passat/golf TDK til prisen. Eller en nyere Seat TDI til omkring prisen. Ikke lyst på en 87 Audi 80 Quattro til halvparten av prisen så er du klar for en hard vinter her på vestlandet? ;)

8501946[/snapback]

Han vil ikkje at eg skal ha ein audi.. Har ein kompis som skal selge bilen sin, Audi 80 utrulig god bil. Men den får eg ikkje...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Diesel til 40'? TDK? Trøtte greier. TDi er bedre, men en sprek vestlandsjente som deg hadde kledd mye bedre en sportslig bil med litt mer futt! (Mulig jeg er ute og kjører litt nå.....)

Lenke til kommentar
Diesel til 40'? TDK? Trøtte greier. TDi er bedre, men en sprek vestlandsjente som deg hadde kledd mye bedre en sportslig bil med litt mer futt! (Mulig jeg er ute og kjører litt nå.....)

8514797[/snapback]

Du ekje ute og kjøre nei.. Eg vil gjerne ha ein bil me litt futt i ja... Brodern har ein primera so han har styla litt på, har lyst på den, men bensin.....

Lenke til kommentar

Hvor mange seter må du ha? Om du klarer deg med to, får du en mye nyere bil til lav pris og da mindre skruing. Kjenner ikke prisnivået på "pizzabiler" (F.eks Toyota Yaris Verso), men disse skal da finnes i dieselversjoner også. Forøvrig er ikke prisforskjellen SÅ stor mellom bensin og diesel. F.eks. kan du ende opp med å betale mer i drivstoff til en haugammal dieselbil, enn en nyere bensinbil.

Edit: Tok et kjapt søk, og det ser ut til at Toyotaen ligger litt over maxprisen din i pris. Men andre merker får du til godt under maxprisen din og da snakker vi om biler som er nyere enn 2000. :)

Men om du skal ha 5 seter blir jo storyen en annen. Da ville jeg gått for f.eks. Corolla. Drivstoffgjerrige og driftssikre. :)

Endret av kennyo
Lenke til kommentar

Finnes masse biler som passer dine kriterier på www.finn.no

Gå på avansert søk og velg "Alle" biler, sett en makspris på 40.000 kr. og huk av for Diesel.

Deretter sorterer du på pris. Da før du listet opp alle biler som er til salgs med dieselbiler under 40.000 kr.

Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...