Lakus Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Eneste positive med den fargen er at den passer med GeoW faceplaten Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Eneste positive med den fargen er at den passer med GeoW faceplaten 8491252[/snapback] Passer bra med Darth Vader også Lenke til kommentar
anolop Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Nydelige bilder ola! Jeg skal kjøpe en svart kontroll når de får den i butikkene. Fikk nesten lyst til å fullføre trilogien min jeg også nå... Core - Premium - Elite? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Nydelige bilder ola! Jeg skal kjøpe en svart kontroll når de får den i butikkene. Fikk nesten lyst til å fullføre trilogien min jeg også nå... Core - Premium - Elite? Ja gjør det ^^ Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Jeg vil ha Vader Pez Lenke til kommentar
anolop Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Nei, så syk i hodet er jeg ikke... Trenger ikke dobbel dekning i tilfelle den jeg bruker til å spille på ryker... Liten sjans for at to ryker samtidig Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Jeg skal ha Elite. Selger boksen jeg har og kjøper en ny Ellers så driter jeg i det og kjøper en Vader Pez i stedet Endret 28. april 2007 av ohlala Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har et spørsmål. Jeg har en premium med forsikring.. Noen som vet om det er mulig å få igjen en Elite istedenfor Premium hvis man legger til mellomlegget hvis min "detter" i gulvet å blir helt ubrukelig? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hvorfor skulle den "dette" i gulvet? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har et spørsmål. Jeg har en premium med forsikring.. Noen som vet om det er mulig å få igjen en Elite istedenfor Premium hvis man legger til mellomlegget hvis min "detter" i gulvet å blir helt ubrukelig? 8493035[/snapback] du ender opp med tilsvarende vare som det som er ødelagt og svindler du ender du opp med et erstatningskrav og svartelisting Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 du ender opp med tilsvarende vare som det som er ødelagt Eller tilgodelapp hvis det er en søt pike bak kassa. og svindler du ender du opp med et erstatningskrav og svartelisting Om man skal "svindle" så sier man ikek noe om hvordan den egentlig ble ødelagt slik at butikken du bytter den inn hos aner ingenting uansett. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Om en planlegger å begå forsikringssvindel bør en iallefall ikke poste på internett om det med en masse informasjon som kan spores tilbake til en. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hehe. prøver meg ikke på noen form for svindel jeg. Bare lurte på hva som skjedde hvis den "datt" i gulvet. Folk får tro hva de vil :!: Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 XBOX 360 1337 allready sold out at Amazon.com OMFG!!11!1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Men uansett. Hadde den blitt så ødelagt at det ikke hadde gått an å reparert den så synes jeg man kunne fått muligheten til å få Elite utgaven hvis man betaler mellomlegget. Synes MS skulle hatt en sånn ordning i butikkene at man kan levere en fungerende konsoll med alt originalt tilbehør og få rabatt på Elite utgaven Endret 28. april 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Synes MS skulle hatt en sånn ordning i butikkene at man kan levere en fungerende konsoll med alt originalt tilbehør og få rabatt på Elite utgaven 8494456[/snapback] Ser dessverre ikke ut som det vil bli sånn i følge denne artikkelen: http://www.cinemablend.com/games/Xbox-360-...osoft-3997.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå