agrsiv Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 www.myspace.com/pistolbeats Veit jeg ikke burde linke til myspace'n min, men jeg vil gjerne ha kritikk på alt som ligger der. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Herregud Memories var så ensformig, ble gal av å høre på den lenge.. Selve rytmen og melodi er drit fett, men det gjentar jo seg selv 40 ganger i sangen a :S Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Hehe, sant det. Men det skal vel kanskje rap på den også? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 lol@crawford Dette var bra saker, absolutt. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 www.myspace.com/pistolbeats Veit jeg ikke burde linke til myspace'n min, men jeg vil gjerne ha kritikk på alt som ligger der. På forhånd takk! 8490747[/snapback] Memories var en digg chill beat. Fortsett i den stilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Herregud Memories var så ensformig, ble gal av å høre på den lenge..Selve rytmen og melodi er drit fett, men det gjentar jo seg selv 40 ganger i sangen a :S 8490934[/snapback] 1. Det skal være rap på, så beaten er sånn som den skal. 2. Det heter ikke sang når det ikke er synging som er i fokus. Pistolbeats pwns! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hei, veldig bra beats! High above ble min favoritt. Stilen kan minne litt om haywire, om du har hørt om han? Han er vel også fra Molde, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Jepp, jeg kjenner Haywire ja Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) "Crazy" var uten tvil den beste av de tre De to andre ble litt ensformige, som nevnt før. Keep the good work up! Martin Endret 4. juni 2007 av Martin AF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå