Gå til innhold

"Yes! 8800GS 256bit og 256/512MB GDDR3!"

Theo343

Anbefalte innlegg

For PCIe.

Kr 2495,- for 512MB versjonen og 2095,- for 256MB versjonen. DX10.1 komp.

Dette hadde vært en fin nyhet å få nå snart.

Dette er et kort som faktisk burde komme snart. Hva slags specs hadde vi sett for oss på dette? Evt. en GTO eller GT utgave.

[GDI]Raptor, hva tror du?

PS!

AGP dekkes fint av X1950Pro/XT og evt. 7950GT.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For PCIe. 2495,- for 512MB versjonen og 2095,- for 256MB versjonen. DX10.1 komp.

Dette hadde vært en fin nyhet å få nå snart. GDI, hva tror du?

PS!

AGP dekkes fint av X1950Pro/XT og evt. 7950GT.

8490662[/snapback]

Er dette ren spekulasjon om ett prisnedslag på 8800 serien eller bare en håpe tråd? Skjønte desverre ikke helt innlegget ditt.

Lenke til kommentar

Det er en tråd som etterspør manglende utvalg mellom 8600GTS og 8800GTS. Her er det et stort gapende hull og dette ligner ikke Nvidia i det hele tatt.

De har alltid sluppet GTO, GT, GS utgaver av topp GPU'ene. Vi er nå et halvt år etter at 8800 ble sluppet. 8600 er ute og samme med 8800Ultra neste uke. Derfor etterspør jeg dette.

Jeg tror et slikt produkt er på trappene og rundt de prisene jeg har tippet.

Håper på info fra [GDI]Raptor.

Jeg vil ha et 8800 kort med nedskalert 256bit minnebuss som samtidig muligjør 256MB og 512MB GDDR3. It makes all the sense in the world. De kan kalle det GTO, GT eller GS bare det kommer.

Hvilke bokstaver av de tre valgene(GTO, GT eller GS) de putter etter er avhenging av hvilke tall de putter på: xx unified shader units – xx TMUs – xx ROPs samt frekvens på GPU og minne.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...