nordvest Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg må skifte ut den gamle pc`en min snart og er ute etter en rimelig og noen lunde stillegående pc. Jeg trenger ikke noe grafikmonster med vanvittige ytelser, men en grei pc til surfing, skriving, server for squeezebox og enkle spill. Er også lei av at pc`en min bråker som et uvær og vil derfor prøve å skaffe meg en som er nokså stillegående. Har i den forbindelse lest enkelte steder at Dell er relativt stillegående og lurer på om noen har erfaring med det. Spesifikt lurer jeg vel på en Dimension 521 som koster rundt 5000kr. Eller er noen av apriltilbudene som ligger på Din Side like stillegående (link: http://www.dinside.no/php/art.php?id=378129 ) Tenker da kanskje spesielt på Kompletts tilbud. Satt stor pris på hjelp her.... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Selv har jeg en gammel Dell Dimension 4600 og den brøker som et uvær samt at den er utrolig varm. Kan hende at dette er fikset på nyere maskiner. Så vent med å døm støynivået på en ny dell til noen som har en nyere maskin svarer. Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Vi har både en Dimension 2400 og en 9150 i familien og begge de to er meget stillegående. Begge to blir glatt overdøvet av min homebrew AMD-maskin med MIST strømforsyning og (det jeg syntes da jeg kjøpte den) en stillegående Zalman cpu-vifte. Er forøvrig ganske fornøyd med Dell-maskinene så fremt man ikke bruker de til noe altfor heftige saker. 2400'en til samboeren min er snart 4 år gammel og har aldri skapt noe problemer. Det kan være fordi jeg ikke har fått lov til å fikle for mye med den :!: Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Har en kompis som har en dell dimension 9200, med core 2 duo, og den er extremt stillegående, hører ikke en lyd fra den Lenke til kommentar
nordvest Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Hmm... Det er med andre ord litt blandete erfaringer her. Dere med positive erfaringer er det nyere maskiner dere har (eller hvor gammel er maskinen din,2mmy91)eller tror dere støynivået varierer mye ut fra hvilken modell man velger. Noen som har noen formening om hvordan Dell vil stå seg støymessig mot apriltilbudene på Din Side? Endret 28. april 2007 av nordvest Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hmm... Det er med andre ord litt blandete erfaringer her. Dere med positive erfaringer er det nyere maskiner dere har (eller hvor gammel er maskinen din,2mmy91)eller tror dere støynivået varierer mye ut fra hvilken modell man velger. Noen som har noen formening om hvordan Dell vil stå seg støymessig mot apriltilbudene på Din Side? 8492537[/snapback] Den maskinen jeg snakker om er ny i år.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hmm... Det er med andre ord litt blandete erfaringer her. Dere med positive erfaringer er det nyere maskiner dere har (eller hvor gammel er maskinen din,2mmy91)eller tror dere støynivået varierer mye ut fra hvilken modell man velger. Noen som har noen formening om hvordan Dell vil stå seg støymessig mot apriltilbudene på Din Side? 8492537[/snapback] Støynivået varier nok litt etter hvor kraftig maskin man velger. Min maskin er vel rundt 6 år, mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå